kan je tijdens een blaasontsteking ook zwanger worden

nou  ik 2 weken geleden op een ddonderdag had ik las van pijn bij het plassen. Vrijdag toen ik op stond om te plassen om mijn urine te laten testen had ik zoveel pijn en ook had ik bloed in mijn  urine en heb het toen bij de dokter gebracht om te testen en toen werd ik gebeld dat het niet goed  was en dat ik langs moest komen. En toen zij de dokter dat het misschien me nieren zijn of een zware blaasontsteking.Maar  heb ook aan gegeven dat ik zwanger wil worden of ik misschien  zwanger ben maar dat kon hij nog niet zien omdat ik nog niet over tijd ben. Ik heb van hem een kuurtje gekregen en moet twee dagen wachten en nog een keer mijn urine laten testen. Ik hoor van anderen dat het misschien zou kunnen zijn dat ik zwanger ben ook heb ik last van mijn onderbuik en mijn onderrug moet ook veel plassen.Heeft iemand dit ook mee gemaakt meld je dan alstublieft aan.Ik wil zo graag een kindje en hoop echt dat dat het is  
groetjes  mooiemarokaantje  

Hoi,

Ik ben nu ook bezig aan mijn 2e antibioticakuurtje binnen 2 weken omdat ik eerst blaasontsteking en later nierbekkenontsteking had (heb?).
Ik heb ook veel buikpijn en pijn in mijn onderrug, dacht eerst ook dat het bij zwanger zijn hoorde maar helaas. Volgens de dokter kun je beter even wachten met zwanger worden als je buikklachten hebt, maar ondertussen oefenen we toch maar gewoon verder...
Op zich is je lichaam natuurlijk ook niet goed in conditie als je een ontsteking hebt, dus dit zal het zwanger worden niet echt positief beinvloeden.

Ik hoop dat het bij jou ook snel beter wordt en dat we maar snel zwanger mogen worden.

Groetjes, jetje

Terug
Bovenaan