kan je toch nog een keer ongi. worden als je net zwanger bent?

A

Anoniem

Guest
hoi
even een vraagje, misschien weet iemand van jullie dit
ik ben in april gestopt met de pil en we zijn druk aan het klussen. nou had ik mijn nod op 13 mei maar ben 10 mei al ongi geworden (2,5 dag). op naar de volgende ronde zou je zeggen.
maar ik voel me nu al ruim twee weken heel vreemd. mijn buik is opgezet en voelt vol aan. voel me soms ook een beetje misselijk en heb steken in mijn onderrug, verder voel ik me heel erg moe (maakt niet uit of ik veel of weinig slaap). zou dit gewoon komen omdat ik er mee bezig ben of kan je toch nog een keer ongi worden als je net zwanger bent. vind het een beetje raar om te gaan testen, ben tenslotte gewoon ongi geworden.
wat vinden jullie moet ik gewoon deze maand afwachten en kijken wat er rond mijn volgende nod gebeurt of moet ik voor de zekerheid toch even een test doen.

ik hoor graag iets van jullie
alvast bedankt
groetjes happydays

Hoi happydays,

als ik jou was zou ik gewoon een test doen voor de zekerheid. Het kan zijn dat je een innestelingsbloeding hebt gehad. Die duurde bij mijn eerste zwangerschap ook ongeveer tweeëneenhalve dag. Het was wel minder hevig als een gewone menstrutatie. Succes ermee en laat je nog even weten hoe het is afgelopen?

Groetjes van Marloes

ik zou ook een test doen.
heb hetzelfde al jouw gehad. had eerst een miskraam en dacht toen 6 weken later ongesteld te worden. had er alles voor in huis gehaald en heb net als jou maar 2 a 3 dagen gebloed.(gewoonlijk zo 5 dagen)  ik kreeg last van mijn borsten en humeurig.
ook zette mijn buik erg op (nog trouwens zie www.babystegeman.kindjeopkomst.nl)
ik deed even later een test.
deze was negatief. toch had ik het gevoel dat er iets aan de hand was. en ja hoor bijna een week na de bloeding had ik mijn eerste (lichte) positieve test.
het kan dus echt zo zijn dat het een innestelingsbloeding was. en je zwanger bent.
laat me even weten als je meer weet.
veel succes ermee.

groetjes Gerjanne Stegeman.

hoi meiden

bedankt voor jullie reactie. ja ik twijfel heel erg, maar voel me gewoon vreemd. ik ga vanavond nog maar even met mijn man overleggen wat hij er van denkt, maar wou eerst even weten of er andere waren die het zelfde hebben meegemaakt.
kan gewoon niet geloven dat het na 1 maand al raak zou zijn en wil ook geen valse hoop creëren.
anders morgen maar een test halen het is nu een week na mijn ongi en 4 dagen na mijn eigenlijke nod (was 3 dagen te vroeg).

jullie horen nog van me

groetjes happydays

hoi meiden

nou ik heb een test gehaald vandaag, maar die was negatief. nou ik laat het maar gewoon even rusten en kijk het nog even aan.
en we gaan gewoon lekker verder klussen

groetjes happydays

Hoi,

wat vervelend dat je test nog geen positief resultaat aangaf. Ik hoop voor jullie dat dat alsnog vlug gaat gebeuren.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan