kan je van bijv te gekruid eten ook misselijk worden

A

Anoniem

Guest
Ik ben 8 weken zwanger en misschien heb ik gisteravond teveel gegeten ofzo,want ik had al een vol gevoel in mijn buik,zo van dat er iets uitmoest,ik twijfel dus of het door de zwangerschap komt of dat ik gewoon te gkruide kip of zo of teveel heb gegeten,omdat ik wel eens misselijk ben,maar nog niet heb hoeven over te geven,moeilijk omdat ik zwanger ben te zeggen waar het aan ligt,maar we wachten af,als ik het verder niet meer hoef dan lag het misschien niet aan zwangerschap!

ik ben niet zwanger maar als ik te veel of snel of te gekruid eet kan ik ook misselijk worden hoor, of opgebazen gevoel

ok want ik had gisteravond gegeten en 2 uur later werd ik misselijk en alles kwam eruit,maar vanavond ook gegeten en yoghurt als toetje en weer wat misselijk en wat overgegeven(weinig),ik heb dat bij de vorige 2 zwangersahppen niet gehad alleen s'ochtends of bij extreme luchtjes,maak me daarom wat zorgen,maar misschien eet ik net wat teveel!(gister had ik ook gekruide kip uit de oven en spruitjes op ,misschien niet zo goed gevallen!

Terug
Bovenaan