Kan je voorweeën ook in je rug voelen?

Ik heb af en toe zo'n raar zeurend gevoel in mijn rug. Geen echte rugpijn zoals ik die wel eerder gehad heb,  en het komt nu ook in golven. Zouden dit voorweeën kunnen zijn? Tijdens mijn vorige zwangerschap en bevalling heb ik nooit last gehad van rugweeën, dus ik twijfel een beetje...
Iemand die dit herkent?

Groetjes,
Mijntjuh (33w3d zwanger van nr. 2)

hey hallo,

zelf heb ik nog geen ervaring met voorweeen, maar hebben het er toevallig gister met zwangerschapsgym overgehad.....

bij nr 2 kun je of al vroegtijdig last van voorweeen hebben of indalingsweeen.....zelf ben ik ook zwanger van nr 2 dus ben ook heel benieuwd of ik er ook last van krijg....

wel heb ik af en toe een behoorlijke druk van onderen als ik op sta vanuit bank/bed en dat had ik bij mn eerste zwangerschap ook niet.....maar dit schijnt ook een normaal verschijnsel te zijn in het laatste trimester van de zwangerschap....

je mag trouwens als je erg last van de voorweeen hebt rustig een paracetamolletje gebruiken......zelf ben ik daar niet echt een voorstander van, maar als het mij te gek word neem ik ze rustig....

veel suc6 met de laatste loodjes

gr. denise

Terug
Bovenaan