<p>Hey mommys en mommys to be. </p><p>Ik ben vandaag 39 weken zwanger van nummer 2 en loop al week met weeën die niet doorzetten. Ik heb inmiddels ook al een week geen oog dicht gedaan en ben dus echt gesloopt. Nu heb ik voor 2 dagen slaappillen gehad en ook die werken voor geen meter want alsnog doe ik geen oog dicht. Nu willen ze me dus sedatie geven in het ziekenhuis zodat ik kan uitrusten. </p><p>Gisteren heb ik weer controle gehad bij de verloskundige en toen konden ze van buitenaf de baby niet voelen omdat mijn buik te hard is. Dus toen ook maar een echo gekregen om te kijken voor het vruchtwater. Gelukkig was dat allemaal goed en is de reden van mijn continue te harde buik dus dat mijn baby gewoon veel te groot is voor de buik waar zij in zit. </p><p>Ik ben zelf nu lichtelijk geïrriteerd omdat ik een verwerkte baarmoeder mond heb, 1cm ontsluiting en heel veel pijn en slapeloze nachten en ze niet willen strippen/inleiden. </p><p>Heb zelf echt een rot zwangerschap achter de rug met heel veel stress en ben er dus ook echt klaar mee. </p><p>Iemand ervaring met vragen om in te leiden? </p>