kan je zó snel je al misselijk voelen, of is het de nasleep van de griep?? HELP!!

Hoi hoi,

even voor de duidelijkheid, ik weet nog niet of ik zwanger ben maar dit forum leek me even een betere dan het 'zwanger worden' gedeelte  om mijn vraag te stellen.....

zondagavond en maandag de hele dag griep gehad! echt, zoals griep voelt!! alles deed zo'n beetje zeer en kon alleen maar liggen en op de bank hangen.. en misselijk bij de gedachte aan eten...

het is nu  woendag ochtend en ben nog steeds duizelig, gisteren ook! ik krijg het ook helemaal warm (niet koortsig warm maar meer alsof ik uit een zweefmolen kom!) en moet echt niet aan eten denken (vooral niet aan zware kost, zoals vlees, stamppot, of iets vettigs)

ik ben nu al aan het peinzen....... hmmm....zal ik dan toch mischien zwanger zijn??!
maar kan je überhaupt wel zo snel misselijk/duizelig  zijn, echt pas een paar dagen na je bevruchting? NOD is pas 10 maart en dat duurt nog wel even!
net even een test er tegenaan gegooit, maar die gaf (natuurlijk) niks aan!

volgens de 'berekeningen zou mijn eisprong pas rond de 22e zijn, en dat moet het nog worden!!... heb wel pas 2 natuurlijke (zonder pil) cyclussen gehad van 33 en 32 dagen) dus wellcht zou ie nu wat eerder kunnen zijn.....

of.....zou het gewoon de uitwerking van mijn griepje zijn?
zucht............. klote! die onwetendheid!
xxx snoopy

heeft iemand goede adviezen???

Ik wil niet negatief zijn hoor, maar ik ben toch bang dat dit meer op een griepje lijkt dan op zwangerschap. Het zou natuurlijk kunnen, maar zoals het er nu uit ziet...

Sterkte!
Groetjes, Marisa

Hallo Snoopy,

Ik weet dat het lastig is, maar volgens mij moet je echt gewoon geduld hebben en maar zoveel mogelijk aan andere dingen gaan denken. Anders loop je jezelf alleen maar van alles in je hoofd te halen en daar word je ook niet vrolijker van. Je nod is pas 10 maart, dus ik zou tegen die tijd (of eigenlijk daarna) de verschijnselen maar eens gaan bekijken. Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger blijkt.

Groetjes, Mimi

Terug
Bovenaan