Kan je zo overstappen van Nutrilon naar Friso?

Hallo!

Weer iemand die pissed-off is over nutrilon!
Alle sites al afgeweest om te klagen!

Maar kan je zo overstappen naar een andere voedingsmerk?
Of moet het dan met elkaar gemengd worden?

Help!!

 
Ik weet niet of je klakkeloos kunt overstappen. Onder de vier maanden zou ik wat voorzichtiger zijn, maar daarna moet het toch wel kunnen. Je mag tenslotte ook gaan bijvoeden als je kindje er aantoe is.

Sommige supermarkten ( en bij ons ook bij Trekpleister) hebben nog best wat oude Nutrilon verpakkingen staan. Je zou kunnen inslaan voor de oude prijs en overstappen als je zoon/dochter er aan toe is. Zo doe ik het althans.
Maar ik kan me ook voorstellen dat je uit nijd en principe gewoon direct overwilt. Het is ronduit schandalig wat Nutrilon doet.
 
Hoi,

Ik heb mijn zoontje (nu bijna 9 maanden) na de borstvoedingsperiode (eerste drie maanden) Friso gegeven, maar af en toe ook wel eens Nutrilon. Hij maakte daar nooit een probleem van en dronk het even zo vrolijk op. Uiteraard kan dit per kind verschillen, maar volgens mij kan het geen kwaad om over te stappen, je merkt vanzelf of hij wel of niet een fijnproever is en het verschil opmerkt.

Succes!
 

Ik heb ook op een ander forum gehoord (gelezen) dat Friso ook duurder wordt? Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en ben (zonder grote problemen) overgestapt op Similac 2.

Groetjes Mascha mv Lucas (11-03-2005)
 
Hallo,

Ik heb even naar Friso gebeld, je kan in principe gewoon overstappen.
Nutrilon 1 en Friso normaal lijken veel op elkaar, mocht je kindje gevoelig voor veranderingen zijn, kan je het ook mengen en langzaam opbouwen naar Friso.

Dus wij maken het pak nutrilon 1 op en gaan naar Friso

Had ook even gevraagd of hun toevallig ook niet van plan waren om de prijs te verhogen, ze zeiden van niet..

Dus op hoop van zegen dan maar

Als mijn dochter aan fruit toe is geef ik wel kruidvat eigen merk.

BEN HELEMAAL KLAAR MET NUTRICIA
 
Terug
Bovenaan