Kan je zwanger zijn en toch ongesteld zijn?

Dames,

Kan je zwanger zijn en toch ongesteld zijn?
Ik had mijn NOD uitgerekend op 01/02 en jammergenoeg ongesteld geworden op 31/01.  
Het was helder rood bloed en dit ongeveer 3 dagen. Wat voor mij normaal is. Geen stortvloed maar ook niet uitzonderlijk veel.
Maar mijn lichaam voelt anders.
Ik heb al sedert enkele dagen na mijn ongesteldheid lage rugpijn, voel mij regelmatig misselijk en steken in mijn borsten. Ik heb ook veel dorst, wat ik met mijn vorige zwangerschap ook had en heb een neus die alles heel goed ruikt
Eerst dacht ik, och, dat zal wel mijn eisprong zijn. Maar dan bedacht ik dat dit eigenlijk al op de 6e dag van mijn cyclus zou zijn. Kan dit?
En dan dacht ik... misschien ben ik wel zwanger en toch ongesteld geworden?

Groetjes en succes voor iedereen,
Mama Els, 1 zoontje Thomas, 2e kindje 6e ronde

Hoi,

Je zal niet de eerste zijn waarbij dat gebeurt, maar er is maar 1 manier om er achter te komen: TESTEN!!!!!!!!!!!!

Spannend hoor, succes,

Groetjes, Jetje.

het is wel mogelijk dat je gewoon ongesteld bent en tog zwanger...zou dan maar ff naar de huisarts gaan succes in ieder geval verder ermee

groetjes sw33tness

Hallo mama van Els,

Ik ben blij dat je deze topic geopend hebt want ik zit dus met precies hetzelfde! Had ook al een topic aangemaakt maar dan over mijn baarmoedermond. Vorige week woensdag (1 feb) had ik mijn NOD berekend, echter dinsdag 31-1 al mijn ongi gekregen. Normaal ben ik er behoorlijk ziek van maar ik ben dit keer zo geruisloos ongesteld geworden. Geen bruine en bruinrozige afscheiding vooraf, wat ik normaal heb, maar direct bloed. Sinds anderhalve week is mijn smaak in mijn mond ook veranderd en proef ik minder....  Moet er wel bij zeggen dat ik anderhalve week geleden getest heb en deze was negatief. Normaal is mijn baarmoedermond vlak voor mijn ongi hard en ligt ie laag. 30-1 lag hij opeens hoger dan normaal en was veel zachter. Dit viel mij al direct op dat dit anders is dan normaal. Nu is hij nog steeds zacht maar ligt een beetje in het midden. Ik snap er ook werkelijk helemaal niets meer van en zit dus met precies hetzelfde als jou: kan ik nu zwanger zijn ondanks dat ik toch mijn ongi heb gehad (en ondanks dat ik negatief heb getest)??!

Jij ook heel veel succes, ga heel hard duimen voor ons beide!!!!!!
Liefs Eva

Hallo dames,

Ja ik heb vaker gehoord dat je ongesteld kunt zijn terwijl je zwanger bent. Mijn moeder had dat ook en ik ben er toch gekomen , haha. Nu probeer ik sinds kort zelf zwanger te worden. Heel veel succes allemaal!
groetjes pepernootje.

Hoi Els en Eva,
Het kan best een innestelingsbloeding geweest zijn. Bij mijn 1e zw.schap heb ik deze bloeding ook als menstruatie aangezien. Bleek ik dus bij een echo een maand verder te zijn dan ik dacht. Maar zekerheid krijg je alleen door te TESTEN! Succes en ik zal voor jullie duimen!!
Groetjes, Patricia (ronde 2, 2e kindje)

Hoi Els en Eva, het kan best een innestelingsbloeding zij geweest. Ik heb dat bloedverlies bij mijn 1e zw.schap ook als gewone ongi aangezien. Bleek ik later bij een echo 1 maand verder te zijn dan we dachten. Wil je zekerheid....ff testen dus!
Suc6 en ik  voor jullie!
Patricia

hey hey,

ik las al deze verhalen zo eens, en dacht ja ik ben zelf in januari ook maar 2 dagen ongesteld geweest, en had ontzettend veel last van  mijn borsten deden echt onwijs pijn en veel last van mijn rug. Nu dus van mijn buik maar niet meer van mijn borsten. Maar goed ik ga naar de huisarts zo misschien kan die mij meer vertellen

liefs sw33tness

Terug
Bovenaan