Kan maar beter aan het werk zijn

Vandaag de laatste dag van mijn vakantie. Op zich jammer, maar vooral deze week ben ik onzettend vaak met zwanger zijn bezig geweest. En de dagen kruipen dan voorbij. Vooral als je zit te wachtten wanneer je ongesteld moet worden. Als ik aan het werk ben dan heb ik geen tijd om er over na te denken. Mijn kwaaltjes nemen toe. Ik heb enorm last van mijn borsten, last van mijn rug, gek gevoel in mijn onderbuik en heb het steeds warm en dan weer koud.Ik ben me zelfs ook aan het zwanger praten hoor. Maar je wilt het dan zo graag.Mijn vriend vroeg gisteren al hoe dat kon dat ik allemaal van die kwaaltjes had en of ik dat anders ook had en was wel heel lief voor mij. Hij zei gisteren dat hij ook nu wel hoopte dat het deze keer raak was. Zo lief. Anders had hij dat ook wel, maar spreekt er gewoon weinig over. Maar daar zullen wel meer mannen last van hebben. Hoop dat het weekend eigelijk snel voorbij is dan weten we meer. Ik hou jullie op de hoogte.
Succes allemaal.

Groetjes Janna Nienke

He Janna Nienke

Ik heb daar ook wel een beetje last van maar deze week voel ik me ook anders dan normaal ik heb de hele tijd een raar gevoel in mijn buik en het voelt als krampen. En ik kon vannacht heel moeilijk in slaap komen mijn vriend sliep al lang en ik lag nog te draaien. En vanmorgen stond ik op met een misselijk gevoel en ik voel me wat slap. Je bent niet aleen met deze gevoelens.
Succes ermee
Groetjes Bi

Nou dat klinkt ook wel wat zwanger of kan dat niet? Ik hoop het voor je, maar erg prettig voelt het niet. Maar we mogen niet zeuren, je moet er wat voor over hebben.
Jij verder ook succes.

Groetjes

Ik sluit me bij jullie aan.
Kon ook moeilijk in slaap vallen, wel 3 x wakker geweest om naar het toilet te gaan.
OOk een beetje gevoelige borsten.
En idd de hele tijd een zeurend gevoel in mijn onderbuik.
Elke keer als ik het voel ren ik naar de wc om te kijken of ik niet toch ongi ben geworden.....maar nee...
Ben benieuwd of we eindelijk zwanger zijn of dat we ons alleen maar zwanger praten...

Vraag aan Janna Nienke: Woon je toevallig in Gaanderen?

Lieve meiden,jullie moeten mij niet kwalijk nemen dat ik even bij jullie op het forum mee kijk,want ik hoor eigenlijk bij de zwangeren forum.Ik herken veel dingen in wat jullie mailen.Iets ontzettend graag willen en het lukt maar niet en dan door verschijnselen denken van zal ik dan toch zwanger zijn.Jullie maken jezelf helemaal gek hierdoor.Meestal merk je het niet eens dat je zwanger bent in de eerste maand.Last van je onderrug zou kunnen in het begin,maar dit kan ook komen omdat je ongesteld moet worden.Advies,probeer er niet zoveel mee bezig te zijn en ik weet zeker dat het dan sneller gaat lukken.Denk niet bij elke wip van nu gaan we een baby maken,dit werkt contra.Liefs Yvon

He Yvon

Dat is inderdaad waar wat jij zegt. En meestal ben ik er ook niet zo mee bezig, maar als je vakantie hebt en je verveelt je dan gaat het automatisch. Gelukkig moet ik zeggen dat ik er bij het vrijen niet aan denk. In het begin toen we net begonnenwas dat wel zo maar nu niet meer. We wachten maar gewoon af.

En nog even een antwoord voor Natje: Nee ik woon niet in Gaanderen? Niet eens in de buurt? Hoezo ken je iemand die zo heet?

Groetjes Janna Nienke

He allemaal

Ik moet zeggen dat ik er ook niet heel erg mee bezig ben het voelt alleen steeds zo raar en dan denk je toch zal het waar zijn? Ik ben toch wel blij dat er meer vrouwen zijn die het voelen. Maar ik zou het wel erg leuk vinden en dan heeft het ook niet zo heel lang geduurd ik ben pas in januari gestopt met de pil.
Ik zou niet weten wanner je nou een test moet doen weet een van jullie dat misschien of wat raden jullie aan. Ik denk dat het zo`n tegenslag is als het niet zo is. Ik ben trouwens tot woensdag ongesteld geweest maar dat voelde ook als anders en het was maar 4 dagen en normaal wel 6/7 dagen.

Groetjes Bi

Janna Nienke, ik herken jouw verhaal helemaal. Ook voor mij de laatste dag van de vakantie (ook juf?!) en ben er de hele dag mee bezig! Ik word gewoon gek van mezelf, constant dit forum lezen, temperaturen 's morgens en geen resultaat!! Afwachten dus...gelukkig een druk weekend voor de boeg (wel 2 kraamvisites..maar ja) Het valt niet mee als je zo graag wil...en ik weet wel dat dit absoluut niet bevordelijk is! Groetjes!

Terug
Bovenaan