hoi hoi allemaal
ik heb iets raar maar denk er echt iederen avond aan
maar niemand wilt met me erover praten klinkt mischien een beetje raar maar zal het even kort uitleggen
jayla moest gehaald worden omdat ik op was (geen goede zwangerschap gehad veel drama)
en omdat er weingig beweing meer in zat ze had er duidelijk geen zin meer in
dus toen ik op controle was bij de gyn en ik lag aan de ctg lag er net tien minuten aan en toen kwam de gyn binnen van bel je man maar je word vandaag moeder
we gaan je over een uur inleiden
oke
zo gezecht zo gedaan
werd ingelied en binnen ander half uur lag jayla op mijn buik
het ging heel snel en ik was zo in paniek tijdens me bevalling het overviel me gewoon dat ik niet hoe raar het ook klinkt heb kunnen genieten van me bavalling
na me bevalling kreeg ik jayla mischien 5 minuten te zien en toen werd ze meegenoemen door de kinderarts ze woog maar 2310 gr
ondertussen kreeg ik een bloeding van hier tot aan jejewelzijnde
bloed zat letterlijk op het planfond en me man de gyn en mijn man zijn ouste dochter zaten helemaal onder het bloed
ik weet er zelf nog maar heel weinig van
maat weer wel dat me man en yentl (dochter van mannetje) erg in paniek waren
ik ben uiteindelijk geopeerd en werd wakker op de ic daar heb ik twee dagen gelegen
in die tijd heb ik jayla niet gezien want die lag ook op neonatologie
moet wel zeggen dat een dag na me bevalling de gyn langs kwam met een maatschappelijk werkster om met me te praten maar toen was ik nog zo versufd dat ik toen niet de vragen heb gesteld die ik nu graag wil weten
me mannetje kan er heel moeilijk over praten als ik wat vraag geeft hij wel antwoord
maar je merkt duidelijk dat hij het eigelijk niet wilt
yentl is er zo van geschrokken
die gilt dat ze nooit geen kinderen meer wilt en heeft de eerste dagen na me bevalling ook regelmatig last ervan gehad
maar ik wil zograag nog dingen weten
me gyn durf ik het niet meer te vragen we zijn nu 5 maanden veder en ben bang dat ze me als een nummertje zit n het niet meer weet
maar op een of andere manier kan ik het gewoon niet los laten
sorry voor het lange verhaal maar moest het effe kwijt
groetjes mariella
ik heb iets raar maar denk er echt iederen avond aan
maar niemand wilt met me erover praten klinkt mischien een beetje raar maar zal het even kort uitleggen
jayla moest gehaald worden omdat ik op was (geen goede zwangerschap gehad veel drama)
en omdat er weingig beweing meer in zat ze had er duidelijk geen zin meer in
dus toen ik op controle was bij de gyn en ik lag aan de ctg lag er net tien minuten aan en toen kwam de gyn binnen van bel je man maar je word vandaag moeder
we gaan je over een uur inleiden
oke
zo gezecht zo gedaan
werd ingelied en binnen ander half uur lag jayla op mijn buik
het ging heel snel en ik was zo in paniek tijdens me bevalling het overviel me gewoon dat ik niet hoe raar het ook klinkt heb kunnen genieten van me bavalling
na me bevalling kreeg ik jayla mischien 5 minuten te zien en toen werd ze meegenoemen door de kinderarts ze woog maar 2310 gr
ondertussen kreeg ik een bloeding van hier tot aan jejewelzijnde
bloed zat letterlijk op het planfond en me man de gyn en mijn man zijn ouste dochter zaten helemaal onder het bloed
ik weet er zelf nog maar heel weinig van
maat weer wel dat me man en yentl (dochter van mannetje) erg in paniek waren
ik ben uiteindelijk geopeerd en werd wakker op de ic daar heb ik twee dagen gelegen
in die tijd heb ik jayla niet gezien want die lag ook op neonatologie
moet wel zeggen dat een dag na me bevalling de gyn langs kwam met een maatschappelijk werkster om met me te praten maar toen was ik nog zo versufd dat ik toen niet de vragen heb gesteld die ik nu graag wil weten
me mannetje kan er heel moeilijk over praten als ik wat vraag geeft hij wel antwoord
maar je merkt duidelijk dat hij het eigelijk niet wilt
yentl is er zo van geschrokken
die gilt dat ze nooit geen kinderen meer wilt en heeft de eerste dagen na me bevalling ook regelmatig last ervan gehad
maar ik wil zograag nog dingen weten
me gyn durf ik het niet meer te vragen we zijn nu 5 maanden veder en ben bang dat ze me als een nummertje zit n het niet meer weet
maar op een of andere manier kan ik het gewoon niet los laten
sorry voor het lange verhaal maar moest het effe kwijt
groetjes mariella