ik ben aankomende maandag 39 weken.
het kan dus ieder moment zover zijn maar omdat ik die streptokokkebacterie heb moet ik accuut naar het zh als ik iets voel.
ik moet namelijk minstens 6 uur voor de bevalling anti biotica via infuus krijgen zodat de baby en ik goed beschermd zijn. (de 3de dus zou nog weleens sneller kunnen gaan als de 2de waar ik 6 uurtjes over heb gedaan) de gevolgen van die strep.bact kunnen heel ernstig zijn voor het kindje.
(als hij die bact ook krijgt tijdnes de bevalling)
dus al met al een spannende tijd voor ons.
maar goed, iedereen weet dit in onze omgeving.
nu zou je zeggen dat mensen daar begrip voor hebben toch?
echt niet iedereen dus!
mijn schoonmoeder belt ons NOOIT, ook niet om te vragen hoe het ermee is. (dan heb je interesse he?)
en een vriend van ons zeurt de oren van onze kop of mijn man wil helpen met wat klusjes!!!!
aaah kom op zeg..... wat denken ze wel niet?
we hebben hier thuis een flinke verbouwing gehad de afgelopen maanden (is nog niet helemaal klaar maar wel zo goed als) en mijn man is blij dat ie een dagje rust heeft.
kunnen sommige dan echt niet even nadenken??????????
GRRRRR
sorry voor mijn gezeur hoor maar het lucht zo op om ff mn verhaal te doen
het kan dus ieder moment zover zijn maar omdat ik die streptokokkebacterie heb moet ik accuut naar het zh als ik iets voel.
ik moet namelijk minstens 6 uur voor de bevalling anti biotica via infuus krijgen zodat de baby en ik goed beschermd zijn. (de 3de dus zou nog weleens sneller kunnen gaan als de 2de waar ik 6 uurtjes over heb gedaan) de gevolgen van die strep.bact kunnen heel ernstig zijn voor het kindje.
(als hij die bact ook krijgt tijdnes de bevalling)
dus al met al een spannende tijd voor ons.
maar goed, iedereen weet dit in onze omgeving.
nu zou je zeggen dat mensen daar begrip voor hebben toch?
echt niet iedereen dus!
mijn schoonmoeder belt ons NOOIT, ook niet om te vragen hoe het ermee is. (dan heb je interesse he?)
en een vriend van ons zeurt de oren van onze kop of mijn man wil helpen met wat klusjes!!!!
aaah kom op zeg..... wat denken ze wel niet?
we hebben hier thuis een flinke verbouwing gehad de afgelopen maanden (is nog niet helemaal klaar maar wel zo goed als) en mijn man is blij dat ie een dagje rust heeft.
kunnen sommige dan echt niet even nadenken??????????
GRRRRR
sorry voor mijn gezeur hoor maar het lucht zo op om ff mn verhaal te doen