Kan mijn zus zwanger zijn na 1 keer de pil vergeten?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Mijn zus slikt al jaren de pil, maar heeft nu afgelopen keer in de cruciale week een pil overgeslaan (ik geloof 13 of 14e dag van haar cyclus). Nu zou ze gisteren ongesteld moeten worden, maar dat is ze nog niet en ze had ook geen buikpijn zoals normaal gesproken.

Ik weet dat de kans bestaat, maar volgens mij is ie erg klein. Ik heb ook tegen haar gezegd dat misschien de stress haar menstruatie tegenhoudt. Ze voelde zich erg schuldig, want mijn man en ik hebben vruchtbaarheidsproblemen en net een miskraam achter de rug. Natuurlijk heb ik haar uitgelegd dat ze zich nooit schuldig hoeft te voelen over wat dan ook.

Wie heeft dit ook meegemaakt en hoe is dat afgelopen?

Namens mij en mijn tweelingszus bedankt!!!!

Liefs,

Sil

Hoi Sil!

Tja... tuurlijk kan ze zwanger geraakt zijn! Als je het verhaal leest op www.zwangerschapspagina.nl en dan bij zwanger worden ben je een behoorlijke tijd vruchtbaar.

Ik zou het gewoon nog even afwachten, misschien is haar lichaam wel gewoon even van slag door die ene pil die ze vergeten is.

Heel veel sterkte,
heitje

Bedankt voor je snelle reactie.

Mijn zus mailde me net dat ze gelukkig voor haar ongi is geworden! Volgens mij is ze nog nooit zo blij geweest met een ongi!

Terug
Bovenaan