Kan mijn zus zwanger zijn na 1 keer pil vergeten en rare menstruatie?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vorige week had ik zo ´n soort vraag ook al gesteld en de kans zit er dus in dat mijn zus zwanger is nadat ze één dag de pil is vergeten in de tweede week van haar cyclus. Nu is ze maandag wel ongi geworden, maar normaal gesproken heeft ze het behoorlijk hevig, heeft ze gevoelige borsten van te voren en geen krampen gehad. Die ze normaal gesproken wel heeft en nu heeft ze ook een raar gevoel in haar buik (kan ook psychisch zijn). Ik adviseer haar om toch te testen, maar ze heeft graag meerdere meningen hierover. Wie wilt mij/ons helpen?

namens mij en mijn tweelingszus bedankt!!!

Liefs,

Sil

Mama van één * (13-02-2006)

Goodbye, my Angel, it ´s time to sleep. You will always be a part of me....

Ja, dat is ook zo, maar ze was er zo van overtuigd dat ze niet zwanger zou zijn ivm haar menstruatie. Nu is deze dus anders dan anders en twijfelen ze. Ik vind ook dat ze moet testen, maar misschien wilt ze wel de boot afhouden ivm mij. Mijn man is sterk vermindert vruchtbaar (we hebben ons net aangemeld voor ICSI) en we hebben vandaag 2 maanden geleden een miskraam gehad. Ik denk dat ze zich schuldig voelt (heeft ze ook geuit naar me) en daarom meerder adviezen wilt.

Terug
Bovenaan