Kan misselijkheid afnemen na 9 weken?

<p>Vandaag ben ik precies 9 weken zwanger. Ik lig al 2 weken ziek in bed, kots misselijk, kokhalzen, soms overgeven. </p><p>Sinds 2 dagen lijkt het beter te gaan, ben nog wel misselijk maar hoef niet meer over te geven. Kan het zijn dat de misselijkheid zich aan het afbouwen is?</p>

Heh wat vervelend. Veel beterschap!
Ik ben nu ruim 8 weken en ben pas de afgelopen dagen misselijk geworden. Eerder had ik heel erge buikkrampen. Maar die hebben zich nu ingeruild voor misselijkheid. Ik hoop ook dat het niet te lang blijft aanhouden. 

Heyhey!

Tot week 9 is alles rustig en fijn verlopen! Nu week 10 is aangebroken al 6 dagen aan een stuk door kotsmisselijk! Hopelijk voel ik me gauw weer wat beter!

Ja hoor dat kan zeker. Je hormonen hebben pieken en dalen waardoor je je ineens een stuk betrr kunt voelen. Ik ben bijna 18 weken zwanger en nog steeds op en af heel erg misselijk.. Maar heb genoeg dagen tussendoor gehad dat ik me ineens prima voelde! 

Verschilt enorm per persoon.. ik was bij mijn zwangerschap tot 20 weken heel erg misselijk, kon echt niks!  Eerst zei iedereen met 12 wk word het minder, toen met 16 wk en uiteindelijk werd het dus beter met 20 weken.. probeer je rust te nemen en kijk wat je wel en niet kan eten en drinken!  Het word hopelijk snel wat minder! 

Hoi,
De misselijkheid kan zeker afnemen. Kan ook weer terugkomen helaas. 
Bij mijn vorige zwangerschap tot 17 weken misselijk geweest. Nu vanaf 6 weken weer misselijk en bij 9 opeens voorbij. Ik dacht zal wel weer net zo lang duren als de vorige keer maar het is echt weggebleven en inmiddels 22 weken zwanger.
Hopelijk voel je je de komende tijd beter en dan gewoon lekker genieten van het feit dat je niet meer zo misselijk bent!

Terug
Bovenaan