kan n echo kwaad?

A

Anoniem

Guest
Hey Dames,

FF vraagje voor mijn gemoedsrust ;-)
Ik moet/mag 31 maart naar de gyneacoloog. Ik ga er vanuit dat ze o.a. een (inwendige) echo gaan doen.
Stel ik ben dan weer in verwachting, dan zou het precies op het moment zijn dat het de vorige 2 keer mis is gegaan. Aan de ene kant dus prettig dat ze kunnen kijken of alles goed is (als ze zoiets kleins kunnen zien??) maar aan de andere kant beangstigt het me een beetje.. Kan een inwendige echo in zo'n vroeg stadium geen kwaad?
Ik kan er op internet niet zo veel over vinden.. misschien weten jullie het?
Ik weet dat ik er niet teveel vanuit moet gaan dat het gelijk weer raak is maar het houdt me wel bezig..

Liefs Lisette

ps voor alle dames met de NOD in het vooruitzicht.. ik duim voor jullie.. Spannend!

hoihoi
ik weet bijna zeker dat het geen kwaad kan een inwendige echo. een een gyneacoloog weet natuurlijk precies wat ze doen.
vertel gewoon van te voren hoever je bent in je cyclus op dat moment en vraag ook alles wat er op dat moment in je opkomt. (of schrijf van te voren elke keer alvast op wat je wil weten)
succes

ik een vroeg stadium is het altijd een inwendige echo die ze dan doen dus nee het kan geen kwaad anders zouden ze een helleboelbaby's kwaad doen

Het kan idd geen kwaad. Ik heb tijdens mijn zwangerschap met 6 weken een inwendige echo gehad ivm bloedverlies. En ik heb nu een gezond kereltje van 10 maanden rondkruipen.

Ik heb ook met 7 weken een inwendige echo gehad, dus geen zorgen. Ze gaan niet in je baarmoeder, als je zwanger bent is je baarmoeder toch dicht,

Groetjes

Nee kan geen kwaad! Dat zou betekenen dat een vrijpartij ook kwaad kan lijkt me. ;-)
Nee hoor wees gerust, echo's zijn altijd veilig!

Bedankt meiden!

Ik wist het eigenlijk zelf ook wel nu ik jullie reacties zo lees..
Ik geef het gewoon aan die dag bij de gyn en zie het wel te gemoet komen..

Liefs Lisette

Hay hay

Seks kan geen kwaad, dus zo,n apparaat ook niet denk ik!

Terug
Bovenaan