kan niemand hier pendelen?

A

Anoniem

Guest
Hi Meiden,

Is er hier op dit forum niemand die kan pendelen.
Ben ondtertussen wel nieuwsgierig geworden maar ik geloof dat ze het bij flair online niet meer doen ivm de drukte (las ik net) Of weten jullie nog andere sites waar ze het doen

Ik hoor het graag.

Gr,
Lin

je kan nog wel een mailtje naar haar sturen. haar mailadres is ela51@hotmail.com..
ik heb dat ook gedaan. volgens haar krijg ik 2 jongens en  in  oktober wordt ik zwanger van de 1ste..ben zeer benieuwd..

groetjes

ik vind het toch wel knap hoor dat jullie allemaal durven te pendelen, ik durf het toch niet aan. ben bang dat ze zeggen dat ik nooit zwanger zal worden. Dan kan je er nog niet heilig in geloven maar het is niet fijn om te horen. en aangezien jullie allemaal te horen hebben gekregen dat het gaat lukken ben ik alleen maar banger dat ze bij iets negatiefs gaan melden, ga het dus niet doen. fijn dat het voor jullie positief uitpakt.

Hey,
gewoon een klein vraagje ivm dat pendelen? waar doen jullie dat?
Nog allemaal heel veel succes!!
Alysse

Je gelooft toch niet echt in dat onzin, natuurlijk willen jullie graag kinderen, maar laat het lekker gewoon op je af komen, het staat allemaal geschreven wie kinderen gaat krijgen en wie niet, zoals wij het zeggen het is mekteb.

liefs Chahida

quote: silke82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2006 20:41:35'));

je kan nog wel een mailtje naar haar sturen. haar mailadres is ela51@hotmail.com..
ik heb dat ook gedaan. volgens haar krijg ik 2 jongens en  in  oktober wordt ik zwanger van de 1ste..ben zeer benieuwd..

groetjes

Manuela vraagt wel een bijdrage (de hoogte mag jezelf bepalen), dit omdat ze 30 tot 40 aanvragen per dag krijgt van vreemden, en er toch wel 2 uur per dag mee bezig is. Dit ook om voor de serieuze aanvragen van de onzin aanvragen te scheiden. Persoonlijk heb ik het er niet voor over.

Ja, die vraag stelde ik ook dus. En ik weet het ondertussen.

Het is met een of ander kristal (maar mag ook een ketting met bv een trouwring zijn). De ketting tussen wijsvinger en duim stillaten hangen. Meestal is een rondje ja en een streepje nee.

Je moet je concentreren en alleen aan het pendelen denken. Dan stel je een aantal vragen waarvan je het antwoord kent, bv wat is mijn naam. De vragen die je stelt moeten met ja  of nee beantwoord kunnen worden.

Op het flair forum deed iemand dat maar die heeft het te druk gekregen

Ik heb het vandaag zelf geprobeerd (maar ervaren mensen kunnen dat natuurlijk beter uitleggen) ik heb de vraag gesteld of ik zwanger was en het was een rondje gevraagd of het een meisje wordt en het was een rondje.Misschien allemaal wishfull thinking maar goed ik heb weer bijna een dag om zullen we maar zeggen.

Groetjes talke

Terug
Bovenaan