Kan NIEMAND mij antwoord geven?

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Deze stond al eerder op hetforum onder een andere naam. Helaas heb ik geen reacties gehad dus probeer ik het nog een keer!

28 januari had ik mijn eerste ongi dag. Ik heb een cyclus van gemiddeld 30 dagen.
Mijn menstruatie was vreemd, ik had nergens last van en duurde voor mijn doen heeeel
erg kort (2,5 dag). Vlak daarna ziek geworden. Warm/koud, maar geen koorts wel hoofd buik en keelpijn.
Hoofdpijn heb ik nu iedere ochtend en sinds een dag of drie lichtbruin slijm 's ochtends na het afvegen. Maar ik zit pas op dag 11 of 12 van mijn cyclus. Dan kan ik toch nog niet zwanger zijn geworden? Mijn vruchtbare dag moet dan toch nog komen? Of kan je tussendoor evengoed zwanger worden?

Goed, ik hoop dat jullie me kunnen helpen en wat is dat bruine spul?
Ow ja, ik ben de afgelopen week ook erg moe

Liefs Wan

hai wan
als ik jou was zou ik testen.
Als je zo kort ongi ben geweest en nu bruin bloed heb na 10 dagen denk ik dat het wel mogelijk is dat het je innesteling is geweest 2 weken terug.ik zou het gewoon proberen dan heb je zekerheid ja toch groetjes wendy

Hoi Wendy,

Dat is inderdaad waar. Vanmorgen verloor ik een ''kloddertje'' bloed. klinkt heel vies he? Maar dat was ook het enige. Verder weer bruinachtig spul.
Misschien dat ik morgenochtend toch maar een test doe, of van het weekend, samen met m'n vriend.

Liefs Wan

hai wan
heel veel succes met testen ,ik hoop dat ie gewoon positief test ben je van die onzekerheid af.Ik ben vandaag zwaar ongesteld geworden het is weer net als toen ik 13 was ,heel erg pijn in me onderug buik en van die lekkere lamme benen .Ik weet soms niet eens hoe ik moet zitten of staan.was toen ook en toen kreeg ik de pil en werd het minder.nu wil ik een babytje dus moet ik maar even pijn lijden en ik hoop dat het snel 9 maanden weg blijft[die pijn dan].test ze en laat je het even weten natuurlijk groetjes wendy

Hey Wen,

Getver, ik herken dat we dat hele erge ongesteld zijn. Ik had wel last van pijn, maar niet zoals jij het beschrijft, ik ben aan de pil gegaan omdat ik te vak ongesteld werd en te veel bloed verloor waardoor ik bloedarmoede kreeg. Dus toen aan de pil gegaan.
Ik was even bang dat dat hele heftige weer terug zou komen zodra ik zou stoppen, maar dat is gelukkig nog maar één keer gebeurt.
Laten we inderdaad hopen dat we gauw 9 maanden niet ongesteld worden!

Ik laat de uitslag van de test meteen weten als ik hem heb. Wordt denk ik wel zaterdagochtend!

Liefs Wan

Koop een Digi Clear Blue Wan...is een super test en veeeeeeeeeel zuiverder als die gewone testen...en je hebt er gelijk 3 voor als je het niet geloofd

Succes meid.

Gea

he wan,
ik zou als ik jou was ook ff een testje doen. Ik zal voor je duimen dat hij positief is, ik hoop het voor je!
sterkte en laat ff weten wat het is geworden.
liefs sas

Terug
Bovenaan