kan niet doorlopen

ik kan sinds een week of 4 niet meer lopen zoals ik altijd deed. als ik iets te hard gaat dan moet ik heel zachtjes gaan lopen en dan gaat het nog bijna niet over. hebben jullie dat ook? en heb het soms ook met zacht lopen? zon rotgevoel..

aan de zijkant van mijn buik, het lijkt net of het je milt is..of het kindje nou erg er tegen aan zit ofzo ik vind des te meer kinderen je krijgt des te vager zijn je klachten af en toe hoor...

Ik heb niet echt pijn maar kan ook niet te snel meer lopen. De buik word dan erg hard en zwaar en ik krijg dan steken onderin en bovenin de buik. Volgens mijn vk is dat een teken van rustiger aandoen! Ik ben nu 7,5 kg aangekomen dus dat begin ik merken haha. Ach, dan maar iets eerder weg. En als mijn dochter mee is dan kan ik niet snel lopen, ze is 2,5 en loopt erg goed alleen ziet ze altijd alles haha.

Ik zou het idd even navragen bij je vk.
Liefs ciomama

ik heb last van heupgewricht dus lopen buitenshuis er niet meer bij
daarnaast vandaag gehoord dat ikook nog bekkeninstabiliteit heb
en ik heb zware buikgriep op moment

lopen, nee dat doe ik ff echt niet meer

Klinkt gewoon als bandenpijn. Heel vervelend, maar niets aan te doen. Ik heb het ook een tijd gehad en dan vooral met lopen. Soms moest ik dan gewoon even stilstaan om vervolgens weer erg langzaam door te lopen. Ik ben inmiddels 33 weken en heb daar gelukkig geen last meer van.
Succes ermee!
Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan