kan niet slagen!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
hebben jullie dat nou ook dat je er hip bij wilt lopen maar dat je niet kunt slagen voor een fijne broek?
ben de hele stad afgeweest en zelfs naar andere plaatsen om een broek te vinden maar de meeste leuke broeken zijn allemaal heupmodellen en dit vindt ik voor geen meter zitten.
had een hele gafe legerbroek gezien bij prenatal,ik passen en weer zo,n heupgeval.
weet niet wie de zwangerschapskleding ontwerpt maar vindt het allemaal helemaal niks.
ben ik dan de enige?
groetjes sil

Hoi Sil,

Waardeloos he? Dat probleem had ik ook toen ik op zoek ging naar een leuke spijkerbroek. Allemaal heupbroeken of schreeuwend dure gewone broeken. Ben uiteindelijk geslaagd bij Miss Etam. Maar wat een gedoe om leuke kleding te vinden als je geen heupbroeken wil!

Groetjes, Kat

Hoi Hoi
ik heb het meeste van mijn kleding bij de babydump gekocht in eindhoven. Ik weet niet of er nog andere filialen van zijn.
Ik heb een spijkerbroek die helemaal over mijn buik gaat en nog twee van die elastische broeken (niet van die flodderdingen). Zit heerlijk.
En bij Miss Etam hebben ze idd ook leuk spul.
Suc6 met de zoektocht!
Groetjes RB

Hoih hoi, had er bij mijn vorige zwangerschap ook erg last van. Nu weet ik dat H&M hele leuke, betaalbare positiekleding heeft. Succes!! (ow en op ebay kan je ook kijken)

Hoi, nou ik heb vandaag de stap ook maar gezet.... ik ben naar Miss Etam gegaan, met kortingspas en ben super geslaagd. Helemaal gelukkig gewoon. Prachtige broeken hebben ze daar en eigenlijk van alles wel wat. En de prijs is ook nog ns een keer goed te doen. Ik was er om half zes, dus de winkel was lekker leeg en d'r was een supervriendelijke winkeldame die me geweldig geholpen heeft, ik kwam gewoon helemaal blij weer uit de winkel.

groetjes Esther, 14 weken 6 dagen

Terug
Bovenaan