Kan niet slapen heb het te druk in mijn hoofd....

A

Anoniem

Guest
hallo dames
nou hier nog +/- 6 weken en dan mag het komen
maar hebben jullie daar nu ook last van dat je gewoon de hele nacht wakker ligt
de gekste dromen heb en dat je nog zo veel wilt doen
ik word er gek van
zelf kan ik bijna niks doen ivm bekken en hele erge harde buiken dus ik heb hulp maar ik wil
zo graag alles zelf doen gewoon dat het huis in orde is dat ik zo weg kan als het moet
(moet ik wel eerst mijn koffer inpakken )
voor oppas is geregeld die kan dag en nacht gebeld worden maar ja nu moeten we wachten
enveloppen heb ik ook al af alleen nog postzegels halen
dus ik zou zeggen kom maar op (nadat alles in orde is hahahah)
nou mag woensdag gelukkig weer even kijken naar de kleine dus dat maakt mijn week wel goed
en hoe is het met jullie alles nog kalm??????
gr liza

Ik lig gelukkig niet heel de nacht wakker, maar ik droom wel erg veel en levendig. En maar draaien en draaien, haha. Ik slaap dus wel, maar wel onrustig.

He wat vervelend he als je gewoon wilt slapen, maar het te druk in je hoofd hebt!

Ik slaap vrij wisselend. De keren dat ik slecht slaap is het omdat ik dan lichamelijke klachten heb (bekkenpijn). Maar dat drukke in mijn hoofd heb ik niet zo meer.

Ik werk wel veel met papiertjes/lijstjes en streep lekker alles af wanneer ik iets "klaar" heb. Dat geeft een goed gevoel.

Haha, grappig, ik heb pas ook van die lijstjes gemaakt en het is zo lekker om daar dan dingen vanaf te strepen. Geeft zeker een supergevoel.

Ja echt wel. ik gebruik een markeerstift...heerlijk om dan van een wit blaadje ineens alles te zien omtoveren in een mooi gekleurd blaadje

Vreselijk irritant he als je moe bent en je hoofd niet wil slapen. Heb ik ook last van. Lig echt tijden wakker. Probeer m'n hoofd 's avonds zo leeg mogelijk te houden door lekker bank te hangen en tv te kijken.
Afgelopen nacht was ook weer zo'n drama, druk bezig eweest met het geboortekaartje. Dat duurde weer veel langer dan gepland natuurlijk. Sliep ik na 2,5 uur wakker liggen eindelijk bijna, had onze oudste een nachtmerrie, aangezien ik toch het wakkerst was, ik er uit. Werd ik 1 uur later wakker van de kramp   (blegh ook zo'n feest) Hadden we dat gehad droomde ik een tijdje later en werd ik wakker met een brandlucht in mijn neus, dus eerst het hele huis door waar de brand was. (nergens natuurlijk) Gelukkig is mijn man echt super. Hij   zorgt 's ochtends voor de kinderen zodat ik iets langer kan liggen, dan is hij wel wat later op z'n werk, maar gelukkig begrijpen ze het daar.

Hier ook maar een to do lijstje gemaakt in excel.   Kan morgen eindelijk het wiegje ophalen dus vanmiddag de babykamer ff schoonmaken.
Lekker, het mag van mij ook komen nu hoor,

groetjes lies

Hee meiden,

Erg he waar je allemaal wel niet wakker van kunt liggen. Ik lig eigenlijk niet wakker van de dingen die nog gedaan moeten worden maar wel van de kramp en van het gedraai van mezelf. En dan die slapende ledematen bleh.....soms voel ik mn buik klotsen lijkt wel en dan denk ik oh oh....straks knapt er iets en dan breken mn vliezen ofzo hahaha..

Tja rare dingen zo op het eind allemaal. Ik snap overigens wel dat je het te druk hebt in je hoofd hoor. Er moet op het einde ook meestal nog een hoop gedaan worden. Maar wat wel waar is en dat zei iemand laatst: na de baby is er ook nog leven haha. Niet alles hoeft af voordat de baby komt. Daar bedoel ik klusjes mee die niet direct verband houden met de baby natuurlijk. Maar ja, op dit moment wil je alles maar dan ook alles aan kant en mooi en netjes en gereed haha....nesteldrang? ahhhhh.

Slaap lekker allemaal! Groetjes Peet

Terug
Bovenaan