Kan niet slapen

A

Anoniem

Guest
Hoi ,

Nu is mijn probleem die ik had met geen zin in sex opgelost ( dvdtje doet wonderen) ,
heb ik een probleem om in slaap te komen.
Er gaat van alles door me heen.
Ik heb gisterenavond te horen gekregen dat een cliente is overleden van mij.
Even uitleggen , ik werk in de thuiszorg als huishoudelijke hulp.
Mevrouw is 46 jaar dus nog niet zo oud.
Ze is op hemelvaart overleden.
Op vrijdag is een klant van mIij overleden.
Ik heb een cateringbedrijf , maar mijn ouders helpen me daarbij , omdat ik ook werk.
Mijn moeder bracht bij hem iedere dag een warme maaltijd.
Deze goede man is 80 geworden.
Nu moet ik op mijn werk gaan regelen dat ik dinsdagochtend naar de begravenis kan van mijn cliente.
Aangezien ik ook moet werken dinsdagochtend.
Ik heb het haar man min of meer belooft en ik wil ook voor mijzelf om het af te sluiten.
Haar man wil ook graag dat ik er bij ben.
Dus kan ik een maandag pas het gaan regelen.
Mijn teamleidster is op vakantie en neem gedeeltelijk haar taak over dus moet ik kijken wat er op kantoor geregeld kan worden ook i.v.m. de andere clienten van mij.
En woensdagmiddag moet ik naar de begravenis van mijn klant.
Woensdagmiddag ben ik altijd vrij dus dat scheelt.
Een heel geregel.
Ik ben er zelf vrij rustig onder , omdat het om mijn werk gaat , maar toch doet het mij wel wat , want bij die cliente kom ik al zo'n half jaar en ik zal er blijven komen i.v.m. haar man die een spierziekte heeft.
Je bouwt daar toch een band mee op.
Ik had het eerlijk gezegd van haar ook helemaal niet verwacht , omdat ze nog zo in het leven stond.
Mevrouw , was een nierpatient en heeft ook kanker gehad.
Na amputatie van voet en hand moest dat over zijn.
Ze spoelde haar goede nier thuis , omdat ze op de wachtlijst stond voor een nieuwe nier.
Ze had voor de tweede keer een buikvliesontsteking dor die drain en daardoor is het fout gegaan.
Ze is slaap gehouden om de pijn te verzachten.
Er zijn in de ziekenhuisen waar ze is geweest o.a. in Goes heel veel fouten gemaakt.
Ze mocht eigenlijk niet thuis spoelen en er is in het ziekenhuis waar ze nu lag geconstateerd dat er in d'r goede been kanker zat.
Haar longen zaten vol vocht.
Dus haar man had al wel een besluit genomen om haar leven te beeindigen wanneer er niks meer aan te doen was en heeft uiteindelijk de beslissing afgelopen donderdag gemaakt..
Als er wel doorheen had gekomen dan had ze als kasplantje door het leven gegaan en dat wilde ze zelf ook niet.
Ik ga het daar nog best moeilijk krijgen denk ik.
Zeker omdat meneer een moeilijke tijd ga krijgen i.v.m. spullen uitzoeken e.d.
Dit is mijn eerste overlijden sinds ik in de zorg werk en ik doe dit nu al bijna 2 jaar.
Ik wist niet dat het me zo zou aangrijpen.
Maar goed het leven gaat door.
Ik ga er in ieder geval voor orgen dat ik er dinsdag bij kan zijn.
Ik moest even mijn ei kwijt.
Nu is het ene opgelost en dan gaan we het andere regelen een maandag.

Groetjes Jessica

Hoi Jessica,

Dat is nog al wat. Zoals je al zei, je bouwt toch een band op met je klant. Het lijkt me natuurlijk dat zoiets je aangrijpt, zeker bij iemand die nog zo jong is/was. Ik neem aan dat ze je best een ochtend kunnen missen of in ieder geval iemand kunnen vinden die je kan vervangen. Ik wens je veel sterkte dinsdag.

Liefs,

Sara

Hey Jessica,

Wat een vreselijk verhaal zeg, kan me voorstellen hoor dat zoiets je erg aangrijpt, zoals je zegt, je bouwt een band op met die mensen en je leert ze kennen.... sterkte en ik hoop dat je het kunt regelen om naar de begravenis te gaan!

En wat betreft de zin in sex! Waar een dvdtje al niet goed voor kan zijn he/! Je zat toch ook zo rond je ei??? nu maar duimen dan he/!

Suus

Hallo jessica,

Heel veel sterkte dinsdag en woensdag.

Groetjes Belinda

Terug
Bovenaan