Kan niet slapen

A

Anoniem

Guest
Hoi ,

Nu is mijn probleem die ik had met geen zin in sex opgelost ( dvdtje doet wonderen) ,
heb ik een probleem om in slaap te komen.
Er gaat van alles door me heen.
Ik heb gisterenavond te horen gekregen dat een cliente is overleden van mij.
Even uitleggen , ik werk in de thuiszorg als huishoudelijke hulp.
Mevrouw is 46 jaar dus nog niet zo oud.
Ze is op hemelvaart overleden.
Op vrijdag is een klant van mIij overleden.
Ik heb een cateringbedrijf , maar mijn ouders helpen me daarbij , omdat ik ook werk.
Mijn moeder bracht bij hem iedere dag een warme maaltijd.
Deze goede man is 80 geworden.
Nu moet ik op mijn werk gaan regelen dat ik dinsdagochtend naar de begravenis kan van mijn cliente.
Aangezien ik ook moet werken dinsdagochtend.
Ik heb het haar man min of meer belooft en ik wil ook voor mijzelf om het af te sluiten.
Haar man wil ook graag dat ik er bij ben.
Dus kan ik een maandag pas het gaan regelen.
Mijn teamleidster is op vakantie en neem gedeeltelijk haar taak over dus moet ik kijken wat er op kantoor geregeld kan worden ook i.v.m. de andere clienten van mij.
En woensdagmiddag moet ik naar de begravenis van mijn klant.
Woensdagmiddag ben ik altijd vrij dus dat scheelt.
Een heel geregel.
Ik ben er zelf vrij rustig onder , omdat het om mijn werk gaat , maar toch doet het mij wel wat , want bij die cliente kom ik al zo'n half jaar en ik zal er blijven komen i.v.m. haar man die een spierziekte heeft.
Je bouwt daar toch een band mee op.
Ik had het eerlijk gezegd van haar ook helemaal niet verwacht , omdat ze nog zo in het leven stond.
Mevrouw , was een nierpatient en heeft ook kanker gehad.
Na amputatie van voet en hand moest dat over zijn.
Ze spoelde haar goede nier thuis , omdat ze op de wachtlijst stond voor een nieuwe nier.
Ze had voor de tweede keer een buikvliesontsteking dor die drain en daardoor is het fout gegaan.
Ze is slaap gehouden om de pijn te verzachten.