Kan niet slapen................

A

Anoniem

Guest
boe boe, ik kan dus echt niet slapen. Vandaag is onze trouwdag, en we hebben gister een hele leuke avond bioscoop enzo gehad, maar ik krijg nu geen oopg dicht. Het gaat even als een film aan mij voorbij......... Zondag wordt Thijs ook al 1 jaar, dus ook al geen baby meer in huisNee, het is echt niet leuk nu, maarja, waarschijnlijk gaat het morgen beter. Welterusten Wendy

Heb je nog een beetje kunnen slapen??
En baal je omdat de babytijd definitief voorbij is, of begrijp ik het niet helemaal?

Liefs Jenneke mv Ivar

Hoi, hoi, als ik het terug lees is het inderdaad verwarrend, maar zo was ik gisteravond ook Nu heb ik weer een heldere blik op de zaak hihi. Onze eerste trouwdag heeft mijn moeder net niet meer meegemaakt toen ze overleed, dat was dus 1 van de filmpjes zeg maar, en op een andere forum hadden we een gesprek over opa's en oma's die er niet zijn voor de kids, en dat was op dat moment heel pijnlijk voor me, omdat mijn kids dat ook niet hebben, en omdat sommige mensen zo moeilijk kunnen doen omeigenlijk NIKS, Dus dat was ook weer zo'n filmpje, en ja inderdaad, het afsluiten van de baby periode vind ik ook niet zo leukBen ook nag aan het voeden en dat gaan we nu meer afbouwen Maar... voor alles is een oplossing,...........We hebben 'n tijdje getrijfeld over 'n vierde kindje, en we willen dat allebei dolgraag, dus we gaan ervoor......jippie. Al met al dus eigenlijk alles tegelijk, en moest het gewoon even kwijt. Groetjes Wendy

aahhh nu snap ik het wat beter
en een 4e..!!! wow, moet ik niet aan denken haha
t is wel fijn dat je het even kwijt kon op t forum
kan me helemaal niks voorstellen bij geen ouder(s) meer hebben, dus kan niet zeggen dat ik begrijp wat je voelt, maar hoop dat je het tzt een plekje kan geven!

liefs Jenneke mv Ivar

Wat leuk dat jullie voor een 4e gaan. Succes met klussen!

Terug
Bovenaan