Kan niet slapen!

Hoi meiden,

Ik had vandaag flinke nesteldrang, dus ben als een gek door het huis gegaan. Ik was vanavond om 20.30 uur zo moe dat ik in slaap ben gevallen. Helaas werd ik net wakker en ben nu klaarwakker!! Dat komt ervan als je te vroeg gaat slapen. Hopelijk kan ik na een glaasje water weer lekker slapen.

Hoopp dat je weer in slaap bent gevallen!
Hier is het slapen ook flink prut. Ben ongeveer elk half uur wakker omdat ik naar de wc moet, het te warm heb of niet lekker meer lig en overdag slapen lukt niet. Ben dus bestwel kapot.

Heeft iemand misschien nog tips om beter te slapen?

Hier nog een slapeloze zwangere... Word er soms helemaal gek van. Vannacht ook pas weer tussen 3 en half 4 in slaap gevallen. Blijf plassen en heb steeds meer last van harde buiken en gerommel. Ook zit ik met een ontstoken ooglid die rood, dik en vooral pijnlijk is dus dat werkt ook al niet mee. Ben zoooo moe en toch kan ik niet slapen. Hoop zo nog even in slaap te mogen vallen want aan die 3 uurtjes van vannacht heb ik echt niet genoeg! Maar dan moeten eerst die harde buiken even stoppen (of juist doorzetten haha). Voel bij de harde buiken ook letterlijk de striemen in m'n huid springen, auw auw auw!

Erg he.. als je niet meer in slaap kunt komen. Ik heb het ook bijna iedere nacht. Vooral als ik nodig moet plassen, en dan daarna weer slapen... pff dat gaat echt niet! Lig soms wel een uur wakker. Het liefst stel ik het plassen dan zo lang mogelijk uit, maar dat ligt dan ook weer niet prettig ohhhhh! Nog even dames..... o nee, dan hebben we eerst de gebroken nachten nog hihihi.. komt allemaal goed!!

Misschien vinden jullie het eng klinken, maar hyonose is niet wat je kent van Rasta Rostelli. Heb je een smartphone, dan kun je er een relaxhypnose opzetten, als je die luistert val je zeker in slaap. En anders ontspan je heerlijk, voelt je echt verkwikt erna.

Ik heb op mijn iPhone bijvoorbeeld de Relax completly van Darren Marks. Fijne stem.

Laatste twee dagen slaap ik heerlijk, baby ligt niet meer zo hoog. Nog wel minstens 3x eruit voor een toiletbezoekje, maar ach, dat went ook wel.

Sterkte aan alle slapeloze dames!!!

Hee meiden,

Ik ben niet de enige die er last van heeft!! Hihi. Het had bij mij te maken met het feit dat ik gister gewoon te vroeg naar bed ben gegaan en toen werd ik om 23.30 uur wakker! Ja dan kan je natuurlijk niet meer slapen!! Gelukkig ben ik rond 02.00 uur weer in slaap gevallen!! Hopelijk gaat het vanaf nu niet elke nacht zo.

xxx

Terug
Bovenaan