kan niet wachten met testen!

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen!

Ik kijk sinds een paar dagen hier op dit forum en was benieuwd wie ook de nod rond de 25ste heeft.
Ik heb de laatste tijd honger (normaal rond deze tijd kan ik geen hap door mijn keel krijgen als ik ongi moet worden)
En na een werkdag viel ik gewoon in slaap voor de tv hihi, verder is mijn buik opgeblazen maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden.
Zou het zover zijn en wanneer kan ik op zijn vroegs testen?
Heb al een test in huis want het liefste test ik vandaag al..

XXX ssuuss

Test wanneer je wil, waarom niet!!! Maar lees ook ff het berichtje van dan30 van vandaag!!

Je lichaam kan je flink bezig houden!!
Ik hoop van harte dat je zwanger bent, heel veel succes
Marianne

Hey Ssuss,
Heb net idd een berichtje geplaatst over voor NOD testen in het kader van het delen van ervaringen zeg maar.
Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt, maar ik zou echt proberen nog even te wachten, dan is de uitslag van de test veel betrouwbaarder en bespaar je jezelf waarschijnlijk een teleurstelling en een hoop geld.

Succes met wachten
(heb zelf NOD paar daagjes later dan jij, de 27ste)

Liefs,
Danielle

Ja ik ben het wel met je eens want als je te vroeg test kan ie ook negatief zijn ookal ben je zwanger maar dan heb je teweinig zwangerschapshormoon in je bloed..
Ik denk zelf dat ik toch wacht tot vrijdagochtend, is 3 a 4 dagen voor mijn NOD, ik las net het bericht van diegene die 4 dagen voor de NOD getest heeft en dat bleek positief te zijn (er is hoop)
Ik laat het wel even weten wat de uitslag is..

Terug
Bovenaan