Kan Niet Wachten Tot De 12de....!!!!

Heeey Meiden..

ik heb vandaag gehoord dat het schoonzusje van me zus zwanger is..... zo maar in een keer... :( oke het leuk voor ze hoor...!!! maar nu wil ik eigenlijk ook wel weten of het nu zo ver is....!!!!!

"ben begonnen met lucrin en puregon ...voor de iui"

alleen ik gebruik ustrogestan en heb pregnyl gespoten voor de iui..... het is nu 7 dagen geleden dat we de iui hebben gehad...!!!! dus ik moet eigenlijk nog 9 dagen wachten tot ik mag testen..... maar beïnvloed het je test of niet..... weet iemand het??? en heeft die dat wel gedaan eerder testen dan mog...???? hopenlijk kunnen jullie me een beetje helpen...!!!!

heb wel continue last van me borsten... gevoelig en ze lijken ook wel zwaarder geworden.... maar dat schijnt door de ustrogestan te komen.....!!!

XXXX Brenie

Hey meid,

De Pregnyl is bij de meeste vrouwen na een dag of 10 verdwenen...dus voor die tijd testen kan een fout resultaat geven.

Wat je wel kunt doen is nu testen en kijken of ie negatief is. Is dit zo, dan weet je dat als je vlak voor je testdatum zit en hij is positief, dat t dan ook echt zo is! Ik mocht trouwens altijd 14 dagen na IUI testen..

Die zware borsten heb ik ook gehad van de Utrogestan, werd er ook erg moe van en een dikke buik...

Tis zoooo gemeen, maar de medicatie die we allemaal gebruiken geven dezelfde kwalen als die van een zwangerschap!

Meid heeeeeeel veeel sterkte met wachten!!

Hoi Yosha.....

Ik moest nog utrogestan halen want had niet genoeg.... dus ik denk vraag het nog ff aan de assistente.... en precies het zelfde wat jij verteld....
dus ik moet nog 8 dagen wachten... nou ja afwachten zal ik proberen niet te gaan afwachten maar gewoon me ding doen die ik ook altijd doe......

alleen ik heb wel weer een heel erg gevoel op sommige momenten dat het weer fout is.... ik een vette dikke puist op me voor hoofd..( zo iirritanttt....) en me buikkrampjes... en ik durf nu niet meer te zeggen of ze anders zijn of niet....

Nu Proberen er niet meer aan te denken en lekker weekend houden.... misschien dat we wel fff gaan zwemmen samen....!!! en dan ben ik een week alleen omdat me vriend op oefening is.... maar ik heb een hele liefe buuf (net Me Zus) waar ik eten.... en me ouders enzo heb ik ook nog...dus het zal vast wel goed komen... ff doorbijten... en lekker met me hondje knuffelen...helpt ook een hele boel....

:D

XXXX Dankjewel

Brenie

Hoi yosha

Gewoon nog ff af wacht anders gewoon de gynecoloog bellen voor spoed bloed prikken heb ik ook gedaan zal gleden week op 98 % hormoon dat was di. dag na het weekend ik weet het geduld
Suc6

Terug
Bovenaan