kan niet wachten tot het zover is

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

ik ben al een tijdje gestopt met de pil,eerlijk gezegd ging ik er altijd slordig mee om.
de afgelopen 12 weken ben ik 17.5 kilo afgevallen en sinds vorige week hebben we besloten om voor ons eerste kindje te gaan.
normaal had ik al lang ongestelt moeten worden maar het blijft maar weg..
wel heb ik de klachten maar het zet niet door.
afgelopen vrijdag heb ik een test gedaan en die was negatief.
het is nu afwachten tot dat ik ongestelt wordt en dat ik dan kan uittellen wanneer ik vruichtbaar ben en dat we er dan flink tegen aan kunnen hahahaha
het wordt een spannende tijd en kan niet wachten tot het zover is.
verder vind ik het leuk om op deze forum rond te kijken voor andere verhalen en tips

dames alemaal heel veel succes en we spreken elkaar

xx

Hi Ellis,

Ten eerste, goed zeg dat je zoveel bent afgevallen!! Bewust of onbewust?
Volgens mij speelt afvallen ook behoorlijk mee in je cyclus. Een collega van me was ook erg veel afgevallen en daardoor was haar hele cyclus van slag en nu is ze zwanger!
Het kan dus best zijn dat de RD langer wegblijven dan normaal is...
Maareh, ik zou in jou geval ook superzenuwachtig zijn hoor, want je hoopt toch dat het raak is ookal ben je nog maar net bezig!
Suc6!

xx

Hallo allemaal,

Ik ben moeder van een dochter bijna 2 jaar.
En nu willen we graag een tweede.
Nu lees ik dat iedereen er zo mee bezig is met het uitrekenen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar allemaal geen verstand van heb.erg he hahaha
Wij willen heel graag een tweede en maar we hebben zoiets van ja ik weet wanneer ik steeds ongesteld moet worden maar ik weet nooit wanneer ik het vruchtbaarst ben of wt dan ook.
ik kijk gewoon van wanneer ik het moet worden en ja word ik het niet dan zie ik het wel.
Is dat heel dom?
Want ja ik verdiep me er nooit zo in ik heb zoiets van ja anders maak ik mezelf helemaal gek met al dat bezig zijn om zwanger te worden en nu heb ik zoeits van als ik het ben geweldig natuurlijk maar ja anders had het zo wel niet mogen zijn.
Volgende maand beter denk ik dan.
Ik heb al een pracht van een meid.

Groetjes

Terug
Bovenaan