Kan niet wachten

Ik vrees dat dit zo'n verhaaltje wordt waarbij iedereen denkt; tja wie niet, maar wil het toch ff kwijt...
Dit is voor ons weer de eerste ronde na mijn mk in februari. Heb volgens mij rond afgelopen dinsdag mijn ei gehad en we hebben dan ook braaf geklust:)
Nu kan ik bijna niet wachten op mijn NOD, en denk bij alles wat ik voel in mijn buik dat het misschien wel raak is (was vorige x meteen bij de 1ste poging zwanger en heb nu al 2 dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden)
Ook betrap ik mezelf erop dat ik regelmatig aan bijn borsten voel om te kijken of ze anders voelen...
Dit alles terwijl ik weet dat ik nog helemaal geen symptomen kan hebben, mocht het raak zijn dan zit het nog in de eileider.

Maar ja, feit is dat ik ontzettend graag wil (en wie niet), zeker na de mk. Nu begrijp ik pas dat je er inderdaad te veel mee bezig kan zijn...
Heeft iemand tips om te voorkomen dat ik mezelf helemaal gek maak???

Groetjes, Chris

Een test doen kan je zekerheid geven en dan weet je waar je aan toe bent.

Ben zelf 4 dagen overtijd, maar mijn temp was vanochtend wat gezakt, dus ik verwacht dat het morgen wel over is... Heb me voorgenomen als ik vrijdag nog niet ongesteld ben een test te doen.

Hoi Chris,
Goed dat je je verhaal vertelt hoor, je moet het toch kwijt he...
Jouw gevoel is wel herkenbaar hoor, ik voel ook regelmatig aan mijn borsten,maar ze voelen nog niet anders, en doen geen pijn...maar dat hoeft ook niet, toch?
Ik loop mezelf ook af en toe gek te maken met het idee dat ik iets voel, vooral in mijn buik, maar ik moet rond de 28 ongi worden, dus moet nog een dikke week wachten...
Valt niet mee, maar er zit niets anders op.
Heb gisteren een test gedaan omdat ik dacht zwanger te zijn sinds vorige maand, heb nl niet een echte menstruatie gehad, dacht ik...want hij was toch negatief.
Misschien is het deze maand wel raak, maar dat kan ik nu nog niet merken.
We wachten samen "geduldig "af en steunen elkaar...
Liefs Esther
Voor jouw is het extra moeilijk na je miskraam, dat besef ik goed...

Hoi Christel. ja,ik weet hoe je je voelt. Ik heb ook een mk gehad en ben nu weer aan de klus. Eerst een menstruatie afgewacht en de uitslag van een uitstrijkje en onderzoek van een gyn. Gelukkig alles goed. Nu een keer een klusje geklaard en helemaal op van de zenuwen. Denk ook weer van alles te voelen. De afgelopen keer was het dan ook van 1 klusje raak.........toch hoop je dan stiekem weer. Succes en als je nog verder wilt kletsen dan zie ik het wel. xxx

Terug
Bovenaan