kan niet wachten

halo iedereen, ben nu 38 weken zwanger en kan haast niet wachten.
wat duurt het lang hihihi.
1 mei is de uitgerekende dag.
Heb veel last van vocht v.n in mijn r-hand.
Mijn gezicht is opgezwollen en zie er echt niet uit.
verder, als ik de trap oploop voel ik met mijn bovenbenen mijn buik ineens (zou het gezakt zijn?)
Kortom zeggen veel mensen jij haalt 1 mei niet hoor zo te zien.
Zouden dit tekenen kunnen zijn?
groetjes van een ongeduldige aanstaande moeder( chantal)
 
Haai Chantal,

Tja da's volgens mij een typisch geval van wishful thinking. Maar ik heb precies hetzelfde hoor!
Ben uitgerekend op 20 april (datum was eerst 27 e maar is door vk teruggedraaid naar een week eerder, raar en verwarrend he?)
Ik kan ook niet wachten! Hij moet er gewoon uit, ik ben het zat en wil mijn zoontje zo graag zien! Hij ligt al helemaal vast met zijn koppie in mijn bekken en het zou dus elk moment kunnen gebeuren, maar ja dat denk ik ook al een week, hahaha!

Succes meid, je bent niet de enige ongeduldige aanstaande moeder!

Lein
 
Hoi,
haal alsjeblieft niet de hoop uit anderen dat het eerder begint. Het zou natuurlijk echt wel goed kunnen, maar de meerderheid van de eerste kindjes komen later dan de uitgerekende datum. En dan duurt het lang hoor, als je straks rond 41 weken bevalt. En de beruchte laatste loodjes die wegen echt zwaar, dus ik hoop voor je dat het eerder komt, maar pin er niet op vast. Ik ben nu 39 weken zwanger van mijn tweede, mijn eerste is met 41 weken ingeleid, dus ik reken gewoon op nog 2 a 3 weken kwakkelen, dan kan het alleen maar meevallen. Succes nog...
 
hoi chantal,

38 weken al, bohh
ik zit nu in mijn 26e.
en geniet nog volop, maar van de ene kant kan ik ook niet wachten dat ik zover ben.

veel succes

groetjes dolfijntje
 
Terug
Bovenaan