kan niet wachten!

Het is toch verschrikkelijk moet nog 1 week wachten en dan eindelijk krijgen wij te zien of alles wel goed zit.
Mijn klachten nemen gelukkig iets af maar dat maakt me ook onzeker.
Zal er volgende week een hartje kloppen? Ik ben dan bijna 11 weken dus erg nieuwsgierig en ik wil het de wereld vertellen!!!

Moest het even kwijt zo na een vervelend bericht dat er weer 1 uit de groep gevallen is.

X

ja er zijn er wel enorm veel afgevallen. maar dat betekend niet dat dat met jou ook gebeurt he meid
;-) er zijn er ook heel wat over!
nog ff wachten. een weekje is zo voorbij ;-)

groetjes muppetje

Bij 10 a 11 weken waren al mn klachten weg misselijkheid hoofdpijn enz. Maakte me ook onzeker. Maar ben inmiddels bijna 19 weken ;) dus komt vast wel goed.
Weekje is zo voorbij.
En je voelt echt wel of het goed zit of niet. Onzekerheid zal atijd een klein beetje blijven.
In januari had ik een miskraam en ik voelde dat het niet goed zat. Nu ik de kleine regelmatig kan voelen ben ik pas echt gerustgesteld.

Groetjes tamara (november mama)

Hoi hoi,

Ben nieuw in de groep maar wilde je toch laten weten dat ik snap dat het moeilijk is zo heb ik ook tijd gelopen en vandaag was het dan zover. Nu weten we zeker dat alles goed is. Heb nog even geduld en op het moment dat het daar is dan geniet je ook dubbel. Blijf positief al snap ik je onzekerheid maar ook ik ben er van overtuigd dat je voelt als mama in spe dat het goed is of niet :)

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan