Kan ontsluiting nog minder worden ( 30wk zwanger)

<p>even waarschijnlijk hele domme vraag, ben nu 30 wk zwanger , vanaf 28 wk veel gerommel . Nu toch al 2 cm ontsluiting . Kan dit door rust nog weer minder worden of blijft dit zo tot dat het echt door gaat zetten?? </p>

Hoi,
Wat ontzettend vervelend!
Misschien dat je het met volledige rust nog wat kan rekken, maar ik denk niet dat het minder word.
Ik zou het heel rustig aan doen in jou situatie, kleine moet eigelijk nog wel even binnen blijven.
Heel veel succes!
Groetjes Siska.

Hoi siska, 

bedankt voor je reactie hoop ook echt nog dat hij tijdje blijft zitten . Doe nu idd nog weinig want de harde buiken blijven aanhouden . 

Maar hoopte dat misschien met rust ontsluiting weer terug kon gaan maar kon hier niets over vinden helaas 

groetjes

Bij mij is tijdens de bevalling de ontsluiting minder geworden ...waardoor een keizersnede mede noodzakelijk was...

Oef ik zou vooral rustig aan doen als je ontsluiting hebt en harde buiken! Ik heb nog nooit gehoord dat het minder kan worden..

Doe zeker rustig aan! Lees bijna niets meer al is dat best lastig met al 2 rondlopende kids . Bedankt voor de reacties , had hoopje dat ondanks ik et niet wist et wel kon haha 

Terug
Bovenaan