kan overal om janken

A

Anoniem

Guest
kan overal om janken,kan me emoties niet de baas,nu weer zoiets zit naar westlife te luistere op me cd speler,misschien meut muziek maar ik voel me er lekker bij ,ach ja zo heb iedereen wel ze eige smaak van muziek,ja toch.zit nu met tranen in me ogen te type,voel me echt klote.moet weer wachten tot ik ongi zou worden dat is pas 16 febr.en we mogen pas terug komen bij de gyn 21 maart.soms heb ik het gevoel dat ik aan het lijntje word gehouden.laats zei hij tegen me het kan ook aan je leeftijd liggen,ik ben verdomme 37 jr,wat nou te oud me ma was 42 jr.heb gistere een mailtje gestuurd naar iemand die verstand heeft van maanstenen.en kreeg een heel mooi antwoord terug dat het verkleuren na mijn eisrong een heel goed teken was en dat ik de steen met volle maan in een bakje water buiten moest zetten.en wat het reinige betreft moest ik hem in een bakje onder lauw stromend water zetten voor 2o minuten.eigelijk was het best een opsteker.maar voel me toch shit,ach ja het zal wel weer over gaan denken jullie ook niet meiden,,,,,dikkke knuffels van jank pepe.

Oh Pepe, lieve meid, wat sneu nou dat je je zo voelt.
Ik heb zaterdag ook een maansteen gekocht (een witte). NOu het ik vandaag of morgen mijn ei, en vanaf donderdag iedere dag geklust. De steen blijft wel dezelfde kleur houden.
Lieverd, je bent zeker niet te oud hoor om mama te worden. Ben ja mal!
Ik denk aan je en ik hoop dat je over een tijdje je tranen mag laten stromen omdat je mama wordt!

Liefs Yvette.

Jank nog maar ff lekker hoor met je muziekje erbij.
Ik voel me ook klote op het moment. Komt door mn werk. Kut collega's hier.

Moest snel, want ik zit op het werk.
Dus spring van de hak op de tak!

Liefs Yvette.

Lieve Pepe,

Je mag best ff lekker een potje janken.
Het valt ook allemaal niet mee en al helemaal niet als je al zo lang aan het wachten bent en zo graag wilt.
En wat die leeftijd betreft dat vind ik zo'n onzin mijn tante heeft 3 kids na haar 35e gekregen dus gelul!!

Tja ik kan er nix aan doen voor je maar ik hoop dat een dikke knuffel en veel sterkte een beetje helpt!!

LIefs sil

Oh nee....wat verdrietig. Ik zelf heb afgelopen week een miskraam gehad en ik zit vandaag weer voor het eerst op mijn werk. Dat is ook wel even doorbijten eerlijk gezegd. Maar weet je, volgens mij is de enige manier om hier doorheen te komen toch rustig blijven. Op je 37e ben je echt nog niet afgeschreven hoor, dat weiger ik te geloven. Denk aan al die vrouwen, waaronder je eigen moeder, die gewoon op latere leeftijd nog een kind kregen. Laat je niet gek maken door die medische voorspellingen hoor...uiteindelijk is het ook voor hun een mysterie. Hou vol en op een dag komt het echt allemaal goed. Liefs van ook een verdrietige niet-moeder....

dank je wel meiden,zo lief dat jullie aan me denken,ik probeer het maar uit te zingen tot 16 febr het is ff niet anders kuzzzzzzzzzzzzz pepe,nogmaals bedankt.

Lieve Pepe,

ik hoop echt voor je dat je snel zwanger wordt (misschien al bent) en dat je vreugde tranen krijgt.

Wat betreft je gynaecoloog, moet je het denk ik niet te persoonlijk opvatten. Het is nou eenmaal wel een feit dat het moeilijker kan (met nadruk op kan) worden om zwanger te worden, naarmate je ouder wordt. Dat wil niet zeggen dat je met 37 niet nog een gezond kind op de wereld kan zetten en een prima moeder kan zijn. En het wil ook niet zeggen dat dat voor iedere vrouw van 37 jaar geldt dat ze verminderd vruchtbaar is.(Jammer dat sommige gynaecologen dat zo ontzettend bot zeggen, zonder eerst andere mogelijkheden uit te sluiten)

Ik hoop echt voor je dat je gewoon nog zwanger wordt, en samen met je man van jullie kindje kan genieten.

Dikke kus van Miep
enne houd je hoofd koel he.

bedankt miep.ik ga toch proberen om eerder een afspraak te kunnen krijgen bij me gyn want ik weet het ff niet meer,maar ik wacht eerst ff af tot 16 febr ok kuzzzzzzzzzzmaar weer van pepe

Terug
Bovenaan