kan spierpijn in billen en rug een symptoom zijn?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

kan spierpijn in je billen en rug een symptoom zijn?
het houd zo langdurig aan.
heb er normaal gesproken geen last van na het sporten..
ik kan over ongeveer 4/5 dagen testen

heb een aantal miskramen gehad en daarbij ook al eens eerder ineens spierpijn gehad maar dan over het hele lichaam en dat was net zo plotseling over als dat het kwam..

verder heb ik wel gevoelige tepels maar niet zo extreem als ik wel eens heb gehad.
wel moe
vaak poepen(sorry)
onrustig slapen of juist knettervast met vreemde dromen
veel witte afscheiding
en zo nu en dan gerommel onder in mijn buik..

Hoi hoi.....bij spierpijn in deze tijd is mijn eerste reactie eerder altijd "griep"  maar als ik je verhaal lees zou ik ook twijfelen....
Als je al die symptonen eerder hebt gehad maar in minder hevige vorm gaan toch die vraagtekens door je hoofd spoken he?
Er zit helaas echt niets anders op dan wachten vrees ik.
Was wachten maar niet zo vervelend....
Veel succes met afleiding zoeken de komende dagen!

Groetjes Lena

Hoi Poemeke,

als ik het zo lees zou ik ook gaan twijfelen als ik jou was! Wel lastig als je dan nog even geduld moet hebben hé!! En wat vervelend van de eerdere miskramen!

Ikzelf heb ook af en toe 'gerommel' onderin mijn buik, een zeurend gevoel onderin mijn rug en ik zit mega onder de pukkeltjes/puistjes. Allemaal dingen die ik normaal niet heb, of eerder altijd had als ik ongesteld moest worden. Nu heb ik die klachten eigenlijk nooit meer gehad de afgelopen jaren en ik moet ook nog niet ongesteld worden. Als het goed is, (eigenlijk niet goed dan dus, ) moet ik pas volgend weekend ongesteld worden. Bij mijn eerste zwangerschap was het meteen raak dus dan ga je een beetje denken/hopen dat het nu dan misschien ook wel weer de eerste keer lukt...maar goed, dat hoeft natuurlijk helemaal niet, dat snap ik!!
Ik hoop dat je even laat weten water uit de test kwam, of als je helaas ongesteld bent geworden.

groetjes Mellow

Terug
Bovenaan