Kan te veel, te veel zijn, of niet?

<p>Goedenavond iedereen, </p><p>Vanmorgen ovulatietest gedaan en deze was positief, we zitten dus in de piek. Gisterenavond en vanmiddag hebben we het al gezellig gemaakt. </p><p>Voldoende of beter meerdere keren per dag? Of zeker morgen nog eens? </p><p>Misschien nogal een open vraag, maar wilde ze toch stellen! </p><p>Dankjewel! </p><p> </p><p> </p>
 
Normaal gesproken om de dag. In jouw geval zou ik het morgen nog een keer doen omdat je dan ovuleert. Er wordt overigens geadviseerd om op de avond van de LH piek (de piek die de ovulatie test signaleert) seks te hebben. En dan zou ik persoonlijk de dag erna ook gewoon nog een keertje doen :)

Zie voorbeeld: https://flevoziekenhuis.nl/folders/goede-timing
 
Ik ben 2 keer zwanger geworden toen we tijdens mijn eisprong elke dag kluste.  Dus het kan zeker?
Als jullie het gezellig willen maken morgen. Gewoon lekker doen?
 
Ik ben 3x zwanger geworden (alle keren in de 1e/2e ronde) terwijl we rondom m'n eisprong 3 a 4 dagen op rij klusten. Dus echt vol er voor gegaan. Bij ons is de kwaliteit van het zaad dus prima als we het elke dag deden haha.
 
Super! Dankjewel ?
Nu hopen dat het gelukt is! Allemaal spanen wel! 
Hebben jullie trouwens ook soms pijn tijdens het klussen in de periode van jullie ovulatie? Sorry voor de details, maar vandaag deed had ik echt wat last links in mijn onderbuik... 
 
 
Terug
Bovenaan