Kan teunisbloemolie de oorzaak zijn dat ik nog geen eisprong heb?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Vorige week op dag 10 van mijn cylus ben ik begonnen met teunisbloemolie omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Wel heb ik altijd netjes zo op dat 14 a 16 mijn eisprong. Ik zit nu op dag 20 en heb nog steeds geen eisprong gehad temp is nog laag 36,5. Kan de oorzaak zijn dat ik op dag 10 met teunisbloemolie ben begonnen dat het dan van slag is. Heb de neiging om er weer mee te stoppen want ja dat was nou ook niet de bedoeling. Zijn er meiden die er ook ervaring mee hebben.

Liefs
Sharine

Hey sharine!

Nou, ik heb dus ook een onregelmatige menstruatie...
Mijn vorige cyclus duurde wel 50 dagen! Dus ben ik ook begonnen met de teunisbloem.
Ik dacht; baat het niet dan schaadt het niet.
Ik ben er direct  nadat ik vorige keer ongesteld was geworden, mee begonnen.
We hebben deze hele cyclus keurig om de dag "geknuffelt"( zoals ik dat nu noem)
Ik heb wel steeds mijn slijm in de gaten gehouden en ik moet zeggen; dat had ik dus echt niet! Nu ben ik dus afgelopen woensdag ongesteld geworden, na 35 dagen.
Mijn vorige cyclussen had ik dus wel dat slijm, maar nu dus niet...
Weet nu ook niet wat ik moet doen!
Want geen eisprong das dus niet goed, maar zo'n lange cyclus van 50 dagen ook niet!
Ik ben er nog niet over uit, ben ook benieuwd naar anderen hun verhaal.

Succes!
Ken

hoi Sharine,

Ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft hoor.
Ik heb PCOS, en in combinatie met monnikspeper en teunisbloem, en acupunctuur ben ik bij de eerst de beste eisprong (na een half jaar!!!) zwanger geworden. Een tweeling.
Helaas heb ik twee weken geleden een miskraam gehad.
Ik vond het fijn spul om te slikken en ben er direct na mijn miskraam weer mee begonnen, in combinatie met monnikspeper. Nu ben ik aan het wachten op mijn eerste eisprong............
Maar ik zou je dus niet met zekerheid een antwoord kunnen geven..........bij mij hielp het wel.........maar dus in combinatie met wat anders. Teunisbloem is ook meer voor pms klachten? Monnikspeper helpt meer om een regelmatige cyclus te krijgen volgens mij.....

Succes in ieder geval!!!
Dikke knuffel Rimke

Hoi Sharine,
vervelend dat je nogsteeds aan het wachten bent. Ik denk zelf niet dat het daar aan  ligt. ik heb juist begrepen dat teunisbloemolie de eisprong stimuleert. ik ben tijdens die lange rare cyclus van mij ermee begonnen en had met 2,5 weken een eisprong en in de ronde erna raakte ik zwanger.
ik duim flink voor je dat je je ei snel hebt!! En dat het natuurlijk raak is!!!

Liefs,
Sara

Terug
Bovenaan