Kan toch niet???

<p>Even een vraagje of jullie meedenken.. want ik kan even niet meer normaal nadenken.</p><p>Ik ben 4 mnd geleden bevallen, 3 weken geleden voor t eerst ongesteld geworden  en een week later 5 dagen bruine afscheiding... ben nu al 3 dagen kotsmisselijk en kan geen poepluiers meer verschonen.  Uiteraard alleen gemeenschap gehad met condoom, 1 keer niet..</p><p>Qua berekeningen kan ik dan toch niet alweer zwanger zijn...?</p>

Het zou kunnen... Ik zou even een testje halen. Als je misselijk bent door de hcg, zit er ook al veel hcg in je bloed en zou je dus al positief kunnen testen. 
Aan de andere kant heeft de helft van Nederland nu een buikvirus. Dus de misselijkheid kan ook daardoor komen. 
Ik zal voor je duimen dat het het tweede is. Laat je even weten hoe het afloopt? 

Bedankt voor de reacties!
en BenB bedankt voor je scherpe inzicht... ik snap zelf ook dat je van seks zonder condoomgebruik zwanger kan worden maar ik doelde meer op het 3 weken geleden nog ongesteld zijn, een week later bruine afscheiding wat zou duiden op innesteling en nu al misselijk.. volgens mijn berekeningen zou dat niet echt matchen met elkaar...

Dat lijkt inderdaad wat snel, tenzij die bloeding misschien geen menstruatie was maar bijvoorbeeld een ovulatiebloeding? En ik ken ook wel vrouwen met een cyclus van 21 dagen, en een paar dagen voor NOD misselijk zijn kan natuurlijk, maar zeker als je dat niet gewend bent van jezelf is dat wel snel. Maar kan ook goed zijn dat je nog aan het ontzwangeren bent of een of ander buikgriepje te pakken hebt. Ik zou toch even testen, want anders blijft de gedachte waarschijnlijk toch spoken. ;)

[quote quote=10387716]Bedankt voor de reacties! en BenB bedankt voor je scherpe inzicht… ik snap zelf ook dat je van seks zonder condoomgebruik zwanger kan worden maar ik doelde meer op het 3 weken geleden nog ongesteld zijn, een week later bruine afscheiding wat zou duiden op innesteling en nu al misselijk.. volgens mijn berekeningen zou dat niet echt matchen met elkaar…[/quote]
Die afscheiding zou van de eisprong geweest kunnen zijn. Dan heb je dus een korte cyclus en kun je dus zwanger zijn ja

Terug
Bovenaan