kan toch niet?

hoi, voelme echt achterlijk dat ik dit vraag, we zijn bezig zwanger te worden maar we laten het op zijn beloop. nu hebben we een paardagen terug regelmatig geklust in vb periode. ik voelme sinds vandaag heel vreemd, heb beetje pijn in borsten. heb heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben, had dit bij d eeerste oo zo maar toch, het lijkt met zo sterk dat ik me nu al anders voel! wie heeft dit ook gehad? ben ik nu echt maf aan t worden? zoals gezegd, bij de eerste wist ik t ook meteen, maar toch..
 
Tja dat is voor ons ook moeilijk te raden... je zult toch echt moeten wachten tot je kunt testen, dan heb je zekerheid!
Maar, ik zal wel zeggen dat ik bij de 1e me al gauw anders voelde, en nu bij mijn 2e zwangerschap was een test eigelijk overbodig... ik wist het al!!
 
hoi, nou dat had ik dus ook bij de eerste ik wist het meteen na het klussen en met de echo bleek ik dus ook precies gelijk te hebben. echt heel erg raar. snap niet hoe dat kan hoor. maar goed, ben dus nit de enige die het al snel wist voor de test.
 
Terug
Bovenaan