Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wij zijn in de schuru de wc deur aan het verven maar de deurstijlen moeten ook nodig. Nu vraag ik me eigenlijk af of de verflucht kwaad kan voor onze kleine meid?
Het is nl. geen verf op waterbasis.
Ik weet niet of het echt kwaad kan, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen.
Misschien kan je het 's avonds doen, als ze al op bed ligt. Dan is de ergste stank al weg als ze de volgende ochtend wakker wordt. En dan goed luchten.
Sil
Pff, dat weet ik eigenlijk ook niet...
Echt gezond zal het niet zijn, maar dat is het voor ons ook niet.
Als ik het zou doen, zou ik haar gewoon een dagje naar opa en oma ofzo brengen (als dat mogelijk is natuurlijk!). Dan kunnen jullie lekker je gang gaan en heeft jullie meisje nergens last van!
Hoi!
Ik zou zeker de kleine voor een dag en nacht uit logeren sturen. Ga zelf maar eens in een pasgeverfde kamer liggen slapen, daar krijg je toch spontaan hoofdpijn van. Als je verft, moet je ook altijd de ruimte langdurig luchten, vanwege de verfdampen. Terpetine is giftig!
Groetjes, Ingrid