kan weer es niet slapen....

A

Anoniem

Guest
Vermoeiend weekend achter de rug (bruiloft, naar ikea, verjaardag, daardoor laat op bed) wel wat beter geslapen. Maar nu: ik was zóó moe, had helemaal geen energie meer. Dus ik op tijd naar bed....lig ik beroerd, en kan totaal niet slapen. Er maar weer even uit, paracetamol genomen tegen zeurderige spieren en hoofd. Dan ook maar even achter de computer...zucht....
Ja, ja, ff zeuren hoor! Ben nu 32,4 dagen, kijk écht uit naar het einde! Ben het een beetje zat.
Zijn er nog meer hier die niet kunnen slapen en even moeten zeuren?

Groetjes!

Hier nog een mama die niet kan slapen.Heb er tot nu toe weinig last van gehad,maar kan de slaap nu niet vatten. Ga het zo toch maar weer probren,maar ben klaar wakker.Welterusten! Groetjes Kim

Helaas kan ik me niet vinden in jullie....

Ik slaap echt 8 uur per nacht en dan overdag ook nog een uurtje ofzo...erg hé...
Ik weet dat ik daar echt geluk mee heb, want hoor alleen maar verhalen dat vrouwen slechter en slechter gaan slapen!!

Nou meiden veel succes en weltrusten alvast!!

X Saskia
37 wk (Yes mag nu thuisbevallen)

Ik zou proberen als het lukt om overdag toch nog even te gaan liggen (dan rust je lichaam in elk geval nog) als je toevallig in slaap valt (mooi meegenomen!) lekker lavendelbadje of als je geen bad heb een dagje thermaal bad is zo ontspannend!!

Terug
Bovenaan