kan wel een beetje hulp gebruiken.......

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik heb me vandaag toch maar op deze website ingeschreven omdat ik inderdaad zie dat je beter hier met jullie kan praten dan met je omgeving. Iedereen om me heen zegt eigenlijk alleen maar dat ik er niet al te veel mee bezig moet zijn. Maar hoe moet dat in hemelsnaam!!

Ik heb eens een beetje zitten lezen en heb het idee dat ik een hoop nog niet weet, ik stel dus maar eens een paar vragen.
Wat betekent jullie afkorting nod?
Ben zelf 21 en nu zes maanden bezig zwanger te worden, maar ik heb nog nooit iets gemerkt van mijn ovulatie. Hebben jullie misschien tips hoe ik dit kan merken, want misschien is het me gewoon nog nooit opgevallen.

Ik las net ook dat als je slijmerig roodbruin bloed hebt dat dat een miskraam zou kunnen zijn. Gaat dit gepaard met pijn, en kan het zijn dat een aantal dagen later meteen je ongesteldheid begint?

Ik hoop dat jullie me een beetje op weg helpen want, ik zei het al, ik kan wel een beetje hulp gebruiken
Liefs wondernetje

hoi wondernetje,

ja meid, als je net begint zijn de vragen heel veel. Geeft niks, daar zijn we voor.

Ik heb 7 kids en weet ook nog lang niet alles hoor.

Een half jaar bezig zijn met zwanger worden lijkt heel lang, maar
troost je, er zijn er hier die er veel langer op moeten wachten voor
het zover is. Op jouw leeftijd kreeg ik de tweede al, dus je ziet dat
alles nog kan hoor.

En over een miskraam hoef je je nog geen drukte te maken, die heb ik er ook al gehad, 4x zelfs.

Maar het wil niet altijd zeggen hoor als je dat roodbruin bloedverlies
hebt dat je dan perse een mk krijgt. Er zijn best wel voorbeelden ook
op dit forum waarbij het allemaal nog goed gaat. En een mk gaat meestal
wel met veel pijn gepaard, soms echt met weeen. Pas als alles uit je
lijf is krijg je na ongeveer 4 tot 6 weken je ongi weer, maar ook dat
verschilt per vrouw.

En dat je niet weet wanneer je je ei hebt(zo zeggen ze dat hier) is
niet zo erg. Pas na mijn voorlaatste mk ben ik erachter gekomen hoor.
Nooit op een bepaald moment van de maand een steek onderin rechts of
links?? Dat kan het dan al zijn, of als je ineens veel afscheiding
hebt, wit en kleverig waar je draden mee kan trekken. Vies verhaal
misschien, maar ik denk dat je me dan wat beter snapt.

NOD wil zeggen de dag dat je liever niet ongi (ongesteld) wil worden. Dus niet ongesteldheids dag.

Zo, ik hoop dat je hier wat aan hebt, en anders vraag je maar nog meer hoor.

Veel succes met   alles,

liefs Hester  

Hoi hoi..

in het begin dat ik bezig was,zeker het eerste halfjaar...merkte ik ook niet echt wat..sinds een maand of 4 ,,heb ik rond me ovulatie,,helder slijm,,[slijm waar je draden mee kunt trekkken]dan zit je in je vruchtbare dagen[niet elke vrouw constanteerd dit]..ik heb als me ei springt,,krijg k pijn zeg maar,of krampen..links of rechterkant van me eierstokken..dan weet ik dat me eispring geweest is..

als je helder slijm met bloed hebt,,wil niet zeggen dat je een misrkraam hebt,je merkt he verschil...ik heb er 2 weken terug een gehad...het gaat gepaard met erge krampen.

en er niet mee bezig zijn is onmogelijk ik snap het hoor,,,als je heel graag iets wilt,kan je het niet uit je hoofd zetten,ik ben al ruim een jaar bezig,,en denk er nog aan.nu was het dan gelukt en dan valt het in duigen,,en dan ben je er weer wat meer mee bezig als eerst,,als he twat langer duurd leer je er mee omgaan,,maar hopelijk ben je snel zwanger

xxxxxxx maantje.

Terug
Bovenaan