Kan wel gillen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ben al een hele tijd op dit forum steeds anoniem maar nu met naam zodat mijn vehaal voor andere (voor mij bekende namen) te volgen is. Wij zijn in ronde 14 maar er komen nog vele rondes bij want wij hebben te horen gekregen dat we niet op de natuurlijke manier zwanger kunnen raken. Wij zijn op de wachtlijst van icsi gezet en hebben eerst nog chromosone en gene onderzoeken of zoiets. Ik kan op dit forum alles er uitgooien en er zijn altijd mensen bij die het zelfde mee maken of al mee hebben gemaakt zodat we weten wat we kunnen ver wachten. Wij moeten rond maart terug komen volgend jaar en dan pas wordt er een afspraak gemaakt wat ook tijd nodig heeft dus we zijn nog wel even druk helaas... toch zullen jullie me hier af en toe zien al is het alleen al om het er over te hebben het houd ons heel erg bezig en we zijn heel erg verdrietig...

veel liefs van rozemarijn.

lieve rozemarijn,

Wat erg voor jullie!
En wat is er precies aan de hand bij jullie? Ik neem aan dat het zaad slecht is aangezien jullie icsi gaan doen en geen ivf.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en misschien is het andere forum is voor jou om gedachtens uit te wisselen met vrouwen in dezelfde situatie als jij.

Heeeel veel succes'

veel liefs
Marielle

Terug
Bovenaan