Kan wel huilen...

Hallo allemaal,

Ik heb even een flink dipje...

Ik ben op dit moment 15+5  zwanger van mijn tweede kindje, Nu heb ik bij mijn eerste zw.schap heel wat complicaties gehad waardoor ik vanaf week 28 niet meer kon lopen en mijn bevalling met 38,5 moest worden ingeleid met veel gevolgen  die ik jullie maar zal besparen maar geloof mij maar, ik gun het mijn ergste vijand niet!

Voordat ik weer zwanger werd heb ik eerst een gesprek aangevraagd met een gyn om de risico's te bespreken en na dat gesprek besloten mijn man en ik dat een tweede meer dan welkom zou zijn....dat ik meteen diezelfde maand zwanger werd is echt fantastisch, maar nu beginnen de problemen van voren af aan...

Sinds vandaag heb ik enorme pijn in mijn rug uitstralend naar mijn benen, ik ben echt in paniek naar de huisarts gegaan want ik wil niet nu al beginnen...ik heb een kleine meid van 2 jaar om me heen wandelen en die verdient meer dan met 15 weken al een mama die minder met haar kan.....De huisarts kan weinig voor me doen, hij kent mijn geschiedenis en weet dat alles wat we proberen niet zal helpen......o, meiden wat moet ik nu??? waar ben ik aan begonnen???

Begrijp me goed, ik wil dit kindje meer dan graag, maar gun mezelf niet de problemen van de vorige keer!!!!!

Nou ja, het lucht op dit verhaal aan jullie te vertellen dus dat heb ik er al mee bereikt!!

Groetjes....Odette

 
Hoi Odette,

Ik hoop je bij deze een hart onder de riem te steken, maar ik herken dat wat jij zegt van mijn eerste zwangerschap. Van ong 15 t/m 18 weken heb ik dat toen ook erg gehad, ik kon nog door m'n knieen zakken, maar dan niet meer overeind komen van de pijn. Dit bleek later flinke bandenpijn te zijn en heb er daarna ook vrijwel geen last meer van gehad. Ik was hier tijdens deze zwangerschap ook heel bang voor, maar heb gelukkig maar af en toe last van m'n rug, en dan kan het ook nog wel eens doortrekken naar de billen en benen. Op zo'n dag breng ik Ted naar m'n moeder en plof zelf de hele dag op de bank met een boek en een kan thee. Hoe meer rust des te minder last..
Hoop je hiermee toch een beetje opgevrolijkt te hebben....

Groetjes en sterkte,
Doreen
23,5wk
 
hoi.
Je hebt al zoveel geprobeerd zeg je.
Wel jammer als het dan allemaal niet werkt he.
Heb je al eens in de hoek van de alternatieve methodes gekeken?
Accupuntuur, reflexterapie, accupressuur, enz...
Vaak schijnt dat te helpen als vele andere dingen niet werken, misschien ben je er bij gebaad.
Ik hoop dat het goed gaat voor je en het nioet weer zo erg wordt.
groetjes en sterkte Tina
 
Hoi Tina,

Helaas heb ik alles wat je schreef al uitgprobeerd, acupunctuur, acupressuur zelfs homeopathie heb ik als medicijn genomen maar de pijn bleef... Ik zit dus nu in hetzelfde schuitje als toen en kan er behoorlijk moedeloos van worden. Fysio en mensendieck therapie, het is leuk bedacht maar werkte bij mij averrechts.

Toch bedankt voor het mee denken, ik moet maar weer een manier vinden waardoor de pijn uit te houden is.....

groetjes Odette
 
Terug
Bovenaan