kan wel janken!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo...

Ik ben vandaag zo ongelukkig.. naar het ziekenhuis geweest, en nu op dag 19 nog geen ovulatie gehad. Zo'n lange cyclus eb ik nog nooit gehad.. 30 dagen was het langst en dit zou betekenen dat deze ronde minimaal 34 dagen zou gaan duren. Ben al zo lang bezig en word af en toe echt moedeloos.

Vanaf dat ik vanmorgen ben teruggekomen van de gyn heb ik een zeurende pijn onder in mijn rug. Mijn baarmoeder licht iets naar achter gekanteld waardoor ik ook altijd menstruatiekrampen onder in mijn rug heb.. Wat zou die pijn nu dan kunnen zijn? Is dit wat ze bedoelen met ovulatiepijn? zit mijn ei er dan toch aan te komen? Ik heb andere keren altijd een kramperig gevoel in mijn buik (meestal rechts) en dacht dat dat de ovulatiepijn was... Ik weet nu echt niet meer wat ik allemaal voel hoor!!
Ik voel me ieder geval net een bom die elk moment in huilen uit kan barste.. Probeer me maar goed te houden als mijn man zometeen thuis komt want die moet vanavond heel de avond werken en dan gaat hij ook niet met een fijn gevoel van huis.. Kan het wel even bij jullie kwijt he?!

Snofsnof Lill.

Praat het maar van je af meid....veel sterkte en ik hoop dat het snel gaat lukken. Wij zijn in ronde 7 en ik moet komende vrijdag weer ongi worden. Ik heb nog nergens last van dus het zal wel weer niet....

liefs Sanne

Terug
Bovenaan