Kan wel janken

A

Anoniem

Guest
Nou ik ga net naar de wc op mijn werk en bij het afvegen zie ik roze rotzooi op mijn toiletpapiertje. Kan wel janken. Ongi zit er dus gewoon weer aan te komen. Dat zal vanavond of morgen dan wel doorbreken. Een innesteling zal het niet zijn want dat gebeurd eerder toch?
Rug en buikpijn zetten ook wel op voel ik wel. Gatver de gatver.
Nou met volle moed maar ronde 6 in of niet?
Ik reken mijn nieuwe NOD nog wel uit. Eerst moeten die klote rode duivels maar goed doorbreken.

He Yvette,

Ik kan me voorstellen dat je je nu erg kl*&^%^ voelt.....
Oh meiske ik heb t zo met je te doen.....

Ik ga voor je duimen dat komende maand voor jou extra veel geluk brengt.

Een hele dikke troostende knuffel Flower

Hoi Yvette,

Wat een k###### nieuws !!!! Ik had net onder je andere berichtje gezet dat het geen teken hoeft te zijn dat je niet meer last van je borsten hebt. En ik lees verder en nu kom ik dit berichtje tegen !!!! Verdoppeledoossie !!!! (mag niet vloeken hier hè ?!)

Ik ga nu net zoals Flower onwijs voor je duimen dat de volgende ronde jullie ronde mag zijn !!!!

Liefs van Biaggi

ach meis ik had het je zo gegunt,en nou word er toch weer roet in het eten gegooid door die rooie klote draak,maar blijf zeker voor je duimen hoor net als de andere meiden,hopelijk komt er volgende maand een lief draakje die zeg dat je zwanger bent.maar lieverd geef de moed niet op he,ik zal aan je denken hele dikke knuffelssss van pepe.

Hey Yvette!
Ik voelde me gisteren precies hetzelfde als jij...
En ik heb deze keer ook ontzettende pijn in mijn rug, benen en buik. En ik ben ontzettend moe. Dat had ik toen ik de pil gebruikte allemaal niet. En ik zit onder de pukkels. Word ik ook niet vrolijk van. Maar... het is voor een goed doel allemaal!
Misschien is ronde 6 wel 'onze' ronde! Ik duim voor je!
xxx liefs waterman
p.s. nog bedankt voor jouw lief berichtje!

Lieve yvette,
vorige week om deze tijd had ik hetzelfde als jij nu doormaakt. Ik weet hoe rot je je voelt.....en ik denk aan je!
x Pooky

He meisje,
Nou sinds dinsdag zit ik ook in ronde 6. Dus ik weet precies hoe je je voelt.
Maar ik heb gevoel dat ronde 6 de geluksronde is ( nieuwe ronden nieuwe kansen!)

He Ivette

Echt super vervelend voor je!!! Ik heb nog wel zo hard voor je geduimd!!! Bij mij is er nog steeds niks doorgebroken en vandaag is de dag dat ik ongi moet worden, ik ben echt vreselijk zenuwachtig heb vannacht ook erg slecht geslapen!!! Maar 6 is een geluksgetal, dus dan zit het er vast voor je in!!!!

Terug
Bovenaan