kan wel janken!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Poeh, wat een feestdagen, ik heb 2 weken met zieke kinderen rondgelopen bijna niet geslapen ze hebben me letterlijk ondergespuugd, door de sneeuw voor een dubbele ooronsteking, ben echt helemaal op nu!
Nu ook nog ruzie met de biologische moeder van mijn oudste omdat ik echt geen zin heb dat ze nog op de verjaardagen van mijn jongste 2 komt!
Ik ben het allemaal zo zat, echt alles zit tegen en ik heb gewoon geen puf om nog iets te doen, weet het even niet meer, ben me tegenover iedereen aan het verdedigen, uren disscusies aan het voeren met mn vent!
Ik hoop zo dat 2009 wat rust gaat brengen, want het is echt zo'n never ending story!
Elke keer als ik denk dat het allemaal eem beetje loopt komt het volgende, wanneer houd het eens op???
Maar ja nu heb ik dus geeist dat de verjaardagen van ons zijn, dus nu begint de oorlog weer van voor af aan: ja het zal best egoistisch zijn, maar mag ik ook eens?, ik hoef toch niet altijd maar ja en amen te zeggen: ik wil gewoon rust hier in huis, maar de laatste tijd lukt dat dus echt niet en met dat slaaptekort lopen de gemoederen hier hoog op!
Sorry voor dat geklaag, maar ik moest het echt even kwijt!
Ga maar eerst even koken en dan straks eens even kijken wat jullie nu allemaal bezig houdt!

Gr Mj

En de beste wensen voor 2009!

Hoi,

Nou klagen mag hier altijd hoor en dat lucht wel even lekker op.
Kan me voorstellen dat je er even flink doorheen zit.
Vind het ook logisch dat je rust in huis wilt, want dat zou ik ook willen.
Nou meid, ik hoop dat dat het jullie allemaal snel wat beter is gegund.

Sterkte meid enne,als je wilt klagen ............. we luisteren( nou ja lezen) het wel.

Liefs marielle

He bah! Wat een k*t begin van het nieuwe jaar voor je.
Ik hoop dat het inderdaad wat rustiger voor je word!
Heerlijk toch om hier even je hart te luchten. Je kan het maar beter even van je afschrijven i.p.v. het op te kroppen.

Sterkte.

Liefs Trudi

Hoi MJ,
Wat ontzettend rot zo'n tijd als jij nu mee maakt....
Als alles misgaat, niet gaat zoals jij wilt....

Ik heb ook vermoeiende feestdagen achter de rug...man door z'n rug, 2 dagen voor kerst, daarna echt  keurig aflossend alle drie  m'n dochters ziek geweest en net naOud en Nieuw ik nog een keer....En tja, toen was de vakantie alweer voorbij....

Maar jij hebt meer ellende las ik, en kans om bijv. wat  bij te slapen heb je waarschijnlijk niet....
Ik las dat je een kindje hebt geadopteerd....vervelend dat het contact met haar biologische moeder zo slecht loopt.Heb je  misschien niet het een en ander  op papier  vast staan, zwart op wit, waar je je op kan beroepen...
Succes, enne, sort je hart hier uit, kan erg opluchten hoor!!

Groetjes Roos.

Hoi MJ,

Ik miste je al een beetje op het forum. Je steekt vaak iemand een hart onder de riem en je hebt veel adviezen! En nu had ik je al een tijdje niet "gezien".
Wat naar dat het allemaal zo loopt! En ongeveer alles tegelijkertijd, lees ik. Geen wonder dat je geen puf hebt, zeker door het slaapgebrek!
Ik wil je heel veel sterkte wensen en lucht hier maar lekker je hart, hoor!
Liefs,
Dory

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties dat doet me goed, dank je!

@miss mama,
Ik heb de oudste niet geadopteerd, mijn man heeft samen met de moeder gedeeld voogdij. Al woont hij vanaf 1jaar al volledig bij ons, we maken ook afspraken met haar elke keer opnieuw, maar ze doet er gewoon niks mee, hij krijgt alleen maar friet en pizza ed te eten, hij slaapt de helft van de tijd bij haar ouders (super lieve mensen hoor!) krijgt bergen kado's! en ga zo maar door, dat zijn allemaal dingen waar wij eigenlijk niks aan kunnen doen! Mijn man zegt er wel heel vaak wat van, maar ja!
Ik heb er gewoon genoeg van dat ze ons leven binnendringt, heb nu dus ook echt op mijn strepen gestaan en ja dat geeft natuurlijk een hoop gedonder, maar ik wil gewoon genieten van de verjaardag van mijn zoon en als zij er is gaat dat gewoon niet, maar mijn man heeft daar geen last van, laat haar gewoon links liggen zegt hij dan, maar dat kan ik gewoon niet, dus nu maar zo, ik wil me gewoon niet ook op dit soort dagen nog eens aan haar irriteren!

Maar ja morgen is de dag en ik kijk er echt naar uit heb een paar hele leuke kado's en ga zo alles mooi versieren en alles klaarzetten!
En ga niet denken aan wat er nog allemaal komt!

Gr MJ

Terug
Bovenaan