kan wel janken!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik word hier langzaam maar zeker helemaal gek!!! Mijn meisjes zijn al sinds 24-1 ziek.  Eerst snottebellen, daarna diaree (3 weken) toen weer snottebellen en nu weeeeeeer diaree!!! Brenda heeft ook een oorontsteking gehad bij de vorige snottebellen.... Samantha had eergister 39,5 graden koorts en brenda had vanmiddag 40 graden.... Pfff wat ben ik blij dat mijn vriend vandaag vrij had. ze willen allebei niks anders dan op schoot zitten. Gelukkig komt mijn zusje morgen helpen.... Pfff anders krijg ik niet eens de kans om naar de wc te gaan zonder gillende kids.....

Maandag ga ik de KA bellen.... dit is toch te lang om zo afwisselend ziek te zijn???

Liefs,
Petra

Hoi Petra,

Bah wat vervelend zeg!
Ik kan me voorstellen, dat het geen pretje is voor je!
En dan ben je zeker blij dat iemand je kan helpen.

Afgelopen week was mijn zoontje ziek, hij had ook koorts.
Zo zielig, hij wilde ook alleen maar op schoot.
Ik kan me dus voorstellen, dat het heel moeilijk is om 2 zieke mupjes te verzorgen!
Ik wens je heel veel sterkte, en ik hoop dat ze snel beter zijn!

Liefs Fabiënne

Och, wat een ellende! heel veel sterkte meid, ben blij dat je gisteren en vandaag even hulp erbij hebt.

Hou vol!

he meis,

Wat een toestand, 1 ziek kindje heb je je handen al aan vol, laat staan 2 van die zieke ukken..........wat ongelofelijk naar voor jullie.
Blij dat je wat hulp te wachten staat, kun je misschien even ademhalen. Ben benieuwd wat de kinderarts er van gaat zeggen.
Hou vol!

Liefs Rimke

Och lieve meid, ik weet precies hoe je je voelt...en jij hebt er nog wel twee!!! Ons mannetjhe was v.a november al ziek...koorts, oorontstekingen, rota-virus 2x en uiteindelijk ook keel en longontsteking!!!Ik heb in februari erop gestaan dat ik naar de ka wilde en gelukkig stuurde ze ons door en ons ventje moest accuut blijven zooo ziek was hij1 En wij..........pppffffffff zaten er helemaal doorheen.Door die ontstekingen en pijn die hij had sliep hij snachts haast niet meer en wij dus ook niet. En maar doorgaan...werken, lachen...nee het houdt een keer op he meid!

Toen ons ventje uit het ziekenhuis kwam na een week was het eeen ander kind! Zo opgeknapt. Nu woensdag op controle komen en volgende week maandag krijgt hij buisjes en wordt zijn neusamandel verwijderd. Hij is net 10 maanden, dus nog erg jong voor deze ingreep maar zo kon het ook niet meer!

Doe het rustig aan meid en zorg goed voor jezelf...na deze ellende krijg ook jij vast de klap..hier is dat ook zo...ziek grieperig...allemaal door de vermoeidheid en geen weerstand meer hebben.

Ik wens jullie veel suc6 en sterkte maandag bij de ka!

Liefs van mij

Hoi Petra,

Hier ook contant 1tje ziek hoor, weet het soms ook niet meer.
Bij ons is het al vanaf de kerstdagen.
Maar gewoon doorgaan en vroeg naar bed gaan voor een paar uurtjes slaap.
Hier is het elke nacht wel twee keer raak, bij jou ook?
Ben wel tig keer naar de HA geweest, elke keer kreeg ik te horen dat het gewoon een virus was.
Diaree, overgeven, koorts, niets willen eten en drinken.
Gaat er 1 naar het kinderdagverblijf, wordt je weer gebeld dat je hem/haar kunt ophalen.
Grrr.
Volhouden meid, tropen jaren hebben ze mij al gezegd!

Groetjes Patricia (mama van Thomas en Sophie, 2 mei 2008)

Heey petra

Wat ontzettend vervelend zeg.. snap heel goed dat je het niet meer ziet zitten nu!
Dat is natuurlijk vervelend als je twee kleintjes hebt thuis, want ze blijven elkaar aansteken.
Ik zie het ook op me werk, dit jaar is het heel erg!
Was een lange winter en nu is het ook nog steeds erg wisselend weer.
Wanneer wordt het nou echt lente??
Die kinderen op me werk blijven ook maar verkouden allemaal!
Als ik jou was zou ik inderdaad even langs gaan bij de ka.
Hoop dat ze snel weer beter zijn je meiden!
Heel veel sterkte en beterschap!!

xx

Hoihoi,

Erg vervelend inderdaad zieke kindjes en dan ook nog 2.
Kun je bij de KA terecht? Hopelijk van wel, want dit is ook niet te doen voor jullie.
Evy is net na vorige zomer verkouden geworden. Het zijn steeds pieken en dalen. Dan lijkt het alsof ze weer opknapt en na een week of 2 is ze toch weer opnieuw verkouden. En zo sukkelen we maar door. Als ze het flink te pakken heeft eet en/of drinkt ze erg slecht. Zijn dus ook al verscheidene keren bij de ha geweest, maar verder als een hoestsiroopje en zoutoplossing komen ze niet. Ja, een Ventolinpomp met voorzetkamer (z'n grote toeter). Weet als verpleegkundige dat volwassen mensen hier al moeite mee hebben, laat staan een baby. Dus daar begin ik nog niet aan.
Ik hoop dat als er eindelijk zomer krijgen, haar verkoudheid verdwijnt. Anders zijn we ook zo bij een KA. Gelukkig heeft ze er over het algemeen geen last van en blijft ze vrolijk.

Veel sterkte voor jullie en laat je nog wat weten?
Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan