kan wel van de daken schreeuwen bah

he dames, wil ff van me af schrijven, zoals jullie in mijn vorige topic hebben gelezen had ik veel last van ochtend misselijkheid en duizeling en noem maar op wat eigenlijk een beetje op een zwangerachap luid, wij gaan ronde 15 in , 19 september was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie, helaas ben ik nu dus sinds gisteren ongi geworden, heb ontiegelijk last van me buik, rug en hoofd en me tepels zijn ontiegelijk gevoelig zelfs de wind erop is niet normaal zoveel pijn.

mijn lichaam heeft me dus echt ontiegelijk voor de gek gehouden, enja ik had het kunnen verwachten aangezien ik zowiezo pcos heb en eventueel waarschijnlijk ook endometriose, wordte r echt moe van, ik zit nu ff in een dip en zeker nu de kleine een paar dagen aan het logeren is bij opa en oma,

we hadden er zo opgehoopt eigenlijk dat we toch spontaan zwanger zouden worden, terwijl dat eigenlijk niet mogelijk is, naja bij onze dochetr was het ook precies in ronde 12 , maja we hadden om de dg geklust en nog niet, vind het heel raar want we hebben tot vorige week om de dag geklust en nog niet zwanger en me man zijn zaad is perfect dus heeft niet echt traag zaad,

sorry voor me gezeur want zijn meer mensen die dit hebben en die hoor je ook niet klagen maar moest er ff uit, want ik kan niet continu met me man er over hebben die kan geen emotie tonen, is heel moeilijk voor hem hij snapt me wel maar hij kan er niks mee.

gr mama van sharon

Ik ken het mannen probleem ;) Hier hetzelfde...Daarom is het forum ook zo fijn. En hier mag je zeuren...We zeuren hier denk ik allemaal wel eens..
En je lichaam kan je gewoon niet op vertrouwen..Vreselijk is dat..

Sterkte..

Niks geen gezeur! Daar is dit forum toch voor?? Als jij dit zeuren vind, is zo het hele forum een groot gezeur!

Noem het je hard luchten, meid. Iedereen moet wel eens wast kwijt.
Balen voor je dat je lichaam je zo voor de gek hield. Op naar de volgende ronde, maar leuk is anders.

Sterkte meid!

dank jullie wel , ik voel me gewoon zoals ik al zei ff klote vanwege dat ik elke keer denk als ik juist die symptomen heb dat ik dan een miskraam heb, maja dat zal wel niet, heb 2 miskramen gehad achter elkaar heb er geen traan omgelaten omdat ik het bedwongen heb, omdat ik me niet zielig wil voelen, zoals ik al zei me man kan er niks mee, dus ja houd ik het me maar voor me, er zijn zat mensen die helemaal geen kinderen kunnen krijgen en weten niet eens de oorzaak,

en wij hebben al een dochter, we weten wat de oorzaak is , dus waarom zeuren,huilen noem maar op omdat het 2 keer in een miskraam is uitgelopen,

maja op naar ronde 15 alleen durf het nu niet zo goed omdat we in december gaan vliegen dus ja, de gynocoloog zegt dat het niet bewezen is dat de straling van het vliegen geen schade kan lopen bij 1 a 2 keer vliegen , wel bij stewardessen zeg maar

maja dan nog ik weet het niet weten jullie het misschien

liefs mama van sharon

Ik heb zat kennissen die gewoon zijn gaan vliegen en die hebben er gewoon een gezond kindje aan overgehouden! Zeker als het maa een stukje vliegen is, zou ik lekker doorgaan met zwanger worden!

Als jij ronde 15 ingaat, gaan we bijna gelijk op, wij zitten inmiddels in ronde 16, na dit weekend in ronde 17.

Succes!

oke ja dan gaan we bijna gelijk op, wij gaan naar amerika voor 4 weken en dat is 9 uren vliegen dus echt kort is het niet, maja we zien wel, ik wil ook niet een rubbertje gaan gebruiken vind ik zo klote gevoel en weer aan de pil is niks dus ja we zien wel

he balen voor je dat je ongi benje gewroden, had het oz voor je gehoopt. ik ben ook gewoon wezen vliegen toen ik bezig was met zwanger worden van ons meisje 4jr geleden. en afgelopen zomer ook. maar ben oten jammee genoeg nier zwanger geworden. en een vriendin van me is juist toen ze op vakntie was in dominicaanse replubliek zwanger geraakt. dus juuist helpt het dan omdat je met je gedacht ergens anders ben. Dus ik zou juist lekker gaan en er van genieten. e gewoon door blijven klussen. Want wie weet.

he hou moed
xxxxx

Terug
Bovenaan