Kaneel??

<p>Ik heb al veel sites en forums bezocht maar krijg nog niet echt duidelijkheid.. Nu rond 6 weken zwanger kom ik er achter dat er wordt aangeraden om kaneel zo min mogelijk te eten. Echter eet ik iedere dag als ontbijt een bak muesli met een flinke dot kaneelpoeder erover. Nooit bewust geweest hiervan omdat de ZwangerHap app gewoon een groen vinkje geeft bij kaneel. </p><p>Heeft er iemand een antwoord hoe schadelijk dit nou echt is??</p>

Nooit geweten en ik heb het ook gewoon volop op. Ik denk dat het in kleine hoeveelheden geen kwaad kan, anders was er wel meer over bekend of werd er wel actief voor gewaarschuwd.

Als ik ergens aan verslaafd ben.. kaneel. Eerste wat ik ga eten na mijn bevalling..  alles met kaneel haha
Wat je nu op hebt is toch al gegeten. Gewoon niet meer doen en verder zou ik me niet teveel zorgen maken 

https://www.24baby.nl/zwanger/voeding/zwanger-kaneel/
In dit artikel staat vrij duidelijk als uitgelegd en de hoeveelheid die mag. Mijn mening? Mijden is altijd beter als in het zelf niet extra toevoegen 

Ik wist het wel en doe het niet meer elke dag door mijn yoghurt, maar ik eet wel gewoon appeltaart of als het ergens overheen gestrooid zit. Gewoon met mate gebruiken!

Ik heb dat aan mijn verloskundige gevraagd .. zei vertelde me dat je heus wel kaneel mag maar let op de hoeveelheid .. ik at het in de wintermaanden ook bijna dagelijks op Mn havermout .. het heeft idd te maken met je bloed .. bloed verdunnend geloof ik ? Maar t gaat dan wel evht om grote hoeveelheden ! 

Terug
Bovenaan