kangaroo gezocht

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik ben op zoek naar een kangaroo knuffel want ik heb er maar 1 en het is zijn favoriet.
ik heb hem toen gekregen bij een gratis doos of koffertje maar ik weet niet meer welke ik had van prenatal ,etos ,kruitvat en een koffertje van de vloskundige.
in 1 van die dingen moet hij hebben gezeten denk ik.
hebben jullie er 1 ik zou hem heel graag van jullie overnemen vanzelfsprekend betaal ik eventuele kosten.
mail me als je iets weet of hebt.
sanna3682@hotmail.com.
alvast heeeeel erg bedankt namens mijn zoontje thijs

er bestaat een website ( knuffelvermist.nl of zo iets) waaro pknufels na te bestellen zijn, met name knuffels uit dozen van verzekeraars. Misschien kun je daar je kangaroo vinden?

Hoi Sandra,

ik ben van het voorjaarsforum en las je oproepje!
Gaat het om een kangoeroe met een belletje erin? Ik heb er volgens mij nog 1 boven liggen.

Stuur me anders een mailtje met een foto van de knuffel, dan kan ik meteen kijken of het de goede kangoeroe is!

groetjes,
Kiki
sandorkikiapenstaartjewanadoopuntnl

Hoi Sandra,

ik heb twee verschillene kangaroe knuffels.
Ik wil ze allebei wel opsturen als jou kleintje daar blij mee wordt.
Laat het me anders maar weten.

Groetjes!

Hoi!

Ik herken je probleem! Mijn dochtertje is ook gek op die knuffel. Hij zat in een koffertje van de verloskundige. Ik heb al gebeld met de leverancier. Ze wachten momenteel op nieuwe voorrraad, maar als die binnen is kun je er gewoon nieuwe van aanschaffen. Kijk bij: www.karolien.com. Volgens mij is dat ook jouw knuffel.

Vooral de staart is bij mijn dochter erg in trek, heerlijk om mee langs je neus te frunnikken...

Groeten,

Anna V.

hallo,
bedank voor de reacties.
anna: ik heb gekeken op die site en de kangaroo die daar op staat is hem niet die van mij is iets strakker en bruiner wel het idee.
en thijs vind inderdaad de staart geweldig maar dan om in zijn mond te stoppen.
dame25: heb je mischien ook een foto mail me anders even als je zou willen.
en ik heb op de vermist site gekeken maar daar komt niks uit dus dat moet iets anders zijn maar ben er nog niet achter wat helaas.
en de kangaroo heb geen   belletje.
maar heel erg bedank voor jullie reacties en ik hoop dat ik de goeie nog vind en ik denk ook dat hij in het koffertje van de verloskundige heeft gezeten.
maar het is dus een strak beestje zonder pluis bruin/rood.
zonderbelletje en een kleine buidel en er zit een lebbel aan met alleen ec erop .

foutje ik bedoel niet bruin maar oranjeg van kleur en hij heeft een klein bruin puntje op de neus .

hallo,
allemaal heel erg bedankt voor het kijken en reageren.
maar ik heb er gelukkig 1 gevonden ze stuurt hem binnenkort op.
en daar zijn we heeeeeeeel blij mee!!!
groetjes sandra

Terug
Bovenaan