kans op griep?

A

Anoniem

Guest
Halllo allemaal,

Ik ben verkouden en voel me niet zo lekker maar omdat ik morgen, jawel, morgen ben uitgerekend zou ik willen weten, zou deze griep welke momenteel heerst kunnen doorzetten? Lijkt me heerlijk, bevallen met een stevige griep!
Ik heb weleens gehoord dat zwangere vrouwen hier imuun voor zijn...?

Gr. Lizetje

Hallo Lizette,

Ben bang dat ik je niet blij kan maken. Ik zit al sinds een week met een hele zware griep. Het begon met koorts. Ben daarna iets te snel weer naar buiten gegaan en ik heb het daarna dubbel en dwars terug gekregen.

Dit is mijn derde zwangerschap en ik heb bij de nadere 2 pas griep gekregen na de bevalling. Ik dacht ook dat ik dan waarschijnlijk er niet zo vatbaar voor zou zijn. Niet dus...

Ik hoop voor jou dat het bij een verkoudheidje blijft. Blijf maar goed binnen misschien valt het dan nog mee.

Heel veel sterkte met de bevalling. .........mocht je nog niet aan het bevallen zijn. Laat even weten wat het is geworden.

Groeten Nova

Groeten Nova

Helaas heb net zelf de griep gehad. En ben toch echt zwanger!!

Groetjes Lillian
Kan wel dat als je al op zijn laatst bent dat de darmkrampen de weeen ook meteen opwekken.

Het schijnt dat als je op het punt staat te bevallen je weerstand enorm toeneemt. Als je een griep onder de leden hebt zal deze naar alle waarschijnijkheid niet doorzetten of het zal je bevalling uitstellen. Hij zal in iedergeval niet zo hevig zijn als bij niet zwangeren. Ik heb dit laatst nog ergens gelezen, omdat ik het me ook afvroeg, omdat ik nog wel eens last wil hebben van een koortslip. Ook daar zul je met hier en daar een uitzondering geen last van krijgen rond de bevalling
Een mooi trucje van de natuur dus weer. Het is natuurlijk geen doen om totaal afgezwakt een bavalling in te moeten. Maar gelukkig werken onze witte bloedlichaampjes dus extra hard de tijd rond de bevalling!

groetjes,
Wietske

Sorry ik zit nu toch ook echt met een griep thuis, heel vervelend.

Gewoon rustig aan doen want helaas voor een griep kan je niet echt hard weglopen hihihi.

Liefs Mir

Succes!!

Hallo,

Ook ik  zit met een griep, weet niet of jullie dat ook hebben dat zelfs je huid nog zeer doet.Was maandag bij de gyneacoloog en die zei dat ik rustig 4 paracetamol mag gebruiken, nou dat is wel een verlichting hoor. Ben over 2 weken uitgeteld dus ik heb nog even de tijd om te herstellen.( hoop ik )

Nou beterschap voor iedereen die de griep heeft

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan