Kans op missed abortion

Hoi dames,<br />Weet iemand of de kans op een miskraam / missed abortion groter is nadat je al een missed abortion hebt gehad?<br /><br />In januari bij 10 weken missed abortion gehad en nu opnieuw zwanger. Niet perse extra bang dat het mis gaat, maar durf ook nog niet echt te genieten.<br /><br />Zijn er ervaringen?<br />

Hai,

Nee hoor die kans is in principe iedere zwangerschap weer gelijk. In de meeste gevallen is een miskraam of missed abortion dikke pech. Heel verdrietig en oneerlijk, maar helaas hoort de kans er een beetje bij. Pas na 3 op rij wordt er verder gekeken. Ikzelf had er 2 op rij (1 missed abortion en 1 mk, wel aantal jaren tussen), en nu gezond zwanger.

Wat verdrietig dat je dat hebt meegemaakt in januari. Ik snap dat het je nu onzeker maakt! Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap! Ik zou zeggen probeer het ietsje los te laten maar dat kon ik zelf ook nooit, dus dat heeft niet zoveel zin. Straks, als echo's goed blijken te zijn, lukt het vanzelf om steeds ietsje meer vertrouwen te hebben.

Heel veel succes, en geniet tussendoor ook hoor!

Terug
Bovenaan